7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    ReneSegers

Verwachte levertijd iPhone 5c via Apple Store

Iemand van jullie enig idee op welke levertijd je moet rekenen als je online bij de Apple Store komende vrijdag je iPhone 5c koopt?

Bijdrager
    Domtoren

Nee, dat weet echt niemand. In de US de Duitse store is de levertijd nu 2-3 weken. Maar of dat iets zegt over de levertijd hier…

Bijdrager
    Frank Visser

Enige dat ik weet is toen ze in Amerika te koop waren dat de voorraad er snel doorheen was. Die werd direct verzonden. Daarna moesten ze 2-4weken wachten. Nederland zal redelijke voorraad hebben denk ik omdat de extreme landen als Amerika en China al aantal keer bevoorraad zijn. Echter kan je de iphone 5C voor de standaard prijs van 599 ook al bij Wehkamp kopen.

Bijdrager
    UtregCity

Ook de UK store geeft 2-3 weken aan, en waarom zouden ze NL sneller uitleveren, dan mensen die reeds hebben besteld in UK store?

Bijdrager
    Ravaso

Bij de wehkamp kan je hem gewoon al bestellen… direct leverbaar.. dat is al een week zo. dus morgen in huis:-)
    Let op.. Ik heb het over de iphone 5C dus niet de S.

Bijdrager
    Shmoo

En dan mag je hem ook nog eens in 26.000 stukjes betalen, voor het ultieme Amerikaanse gevoel erbij te krijgen.
    ;)

Bijdrager
    ReneSegers

Ja van de Wehkamp wist ik. Maar wilde ‘m graag bij Apple bestellen omdat ik dacht dat het misschien Duitse Phones waren oid en omdat je nog betaald voor thuiskopieheffing en verzendkosten. Hoeft bij Apple niet volgens mij.

Ik ga het maar gewoon zsm proberen en hopen op snelle levering.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.