8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    klennetjuh

Vervolg op leeggezogen nano :(

:cry: HELP HELP HELP!!! :cry:

ik heb nu sinds een week een iPod nano en wilde gisteren die laatste update voor de iPod installeren.
    Nou daar was ik dus vrolijk mee bezig. Ik zag het laadbalkje op me iPod volstromen en volgens me iPod was de update klaar.. maar op mijn computer bleeft de updater vast staan.

Toen dacht ik dat ik de iPod wel kon verwijderen, dus heb hem op de manier van veilig verwijderen eraf gehaald. Waarschijnlijk niet goed… misschien was ik iets te vroeg met loskoppelen.. maar nu is heel mijn iPod leeg.. er staan geen muziek en geen foto’s meer op!

En als ik mijn iPod aanzet vraagt ie welke taal ik wil hebben.

En toen wilde ik mijn iPod weer op de computer aansluiten, maar nou herkent mijn computer de iPod niet meer. Normaal wordt iTunes automatisch geopend maar dat deed ie niet.. en als ik naar deze computer ging stond daar wel een verwisselbare schijf maar als ik die wilde openen zei die: plaats geschikte media (niet in die woorden maar je weet wel welke melding).

Ik heb nu geprobeerd de iPod te resetten, maar dat heeft ook niets uitgehaald.
    Toen heb ik de updater opnieuw geinstalleerd, maar hij pakt mijn ipod telkens niet.. die updater loopt alleen maar vast als ik de ipod aansluit..
    opnieuw opstarten.. andere usb poort… werkte ook niet…
    Hij wordt gewoon niet meer herkend als een iPod..
    wat is er aan de hand met dat ding???

kan iemand mij alsjeblieft helpen:( ik ga vrijdag op vakantie en wil toch graag mijn muziek hebben…

Bijdrager
    505

Hmm, bij mij is nog nooit een programma vastgelopen.

Maargoed.

Welke versie gebruik je van OSX? Of aan het vastlopen te horen zal het wel Windows zijn.

Gooi de updater er eens af, en download een nieuwe.

Bijdrager
    klennetjuh

ik werk met windhoos xp..

maar heb die updater er al een keer afgegooid en de nieuwste geinstalleerd…

maar hij blijft (pas na aansluiten van iPod) vastlopen..

Bijdrager
    505

Misschien niet zo’n leuke oplossingen, maar misschien heb je iemand of zelf een andere computer waar je het even kan testen?

Als die het daar op doet, dan zou het aan je pc kunnen liggen. Wat je dan moet doen, geen idee, dat lijkt me hogere XP wiskunde :P

Doet hij het bij die andere pc ook niet, dan zou ik gewoon even terug gaan naar de winkel. Je hebt garantie er nog op, je zou moeten verwachten dat hij het doet gewoon.

Bijdrager
    klennetjuh

thanx ik ga kijken wat ik ken doen:)

Bijdrager
    Timma

Waarom maak je hier nog een topic over? Waar slaat dit op?

Bijdrager
    505

Oh, niet eens gezien.

Een vervolg lijkt me niet zo handig, hoeft echt niet bang te zijn dat mensen je niet zullen zien.:P

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=1127759

Bijdrager
    Marius1976

Ja. we gaan verder op:

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=1127759

Deze is op slot.
    Marius

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.