10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Vin

Vervelende gmail account in mail…..

Ik heb 2 gmail accounts maar er wil er maar 1 binnenkomen in mijn mail.app De instellingen van de accounts zijn goed, eerst deed ie t namelijk wel altijd. Nu opeens niet meer. Hij haalt nog maar emails op van één account!!! Kan iemand mij helpen want dit is erg frustrerend….!

Bijdrager
    Ross

Wat heb je gedaan dat die nog maar 1 pakt? De instelingen zullen toch ergens niet goed staan. Ff alles checken.

Bijdrager
    Turver

Als je nu eens iets meer informatie geeft, misschien kunnen we dan helpen.

Krijg je foutmeldingen en zo ja, welke?

Intussen:
    Je zegt dat de instellingen voor beide accounts goed zijn. (Kan geen kwaad om dat nog even te dubbelchecken.) Kan het zijn dat je gewoon geen nieuwe mail hebt op dat ene gmail account? Hoe weet je dat je daar wel mail hebt ontvangen?

Bijdrager
    Vin

ik heb in safari mijn gmail openstaan en zie daar één nieuwe mail. Wat mail nu doet is die alles behalve ophalen….. Ik zal de settings bij gmail zelf nog eens checken…

Bijdrager
    iAgree

Stuur dan nog eens een paar test mailtjes naar die gmail account die het niet zou doen dan , wellicht dat ie nwe mail wel ophaald.Je weet maar nooit

Bijdrager
    DEform

Je pop-instellingen staan toch goed bij Gmail? Bij mij ging het eerst ook niet, maar als je in uw inbox zit bij gmail, moet je bij settings pop nog activeren…

Bijdrager
    Vin

ja ik heb ook al een paar test mailtjes gestuurd maar dat wou nog niet helpen. Wat wel wou helpen is mijn pop settings (die al geactiveerd waren en in orde) nog eens te activeren. Toen deed ie t opeens na 10 minuten ofzo….. gelukkig! In iedergeval allemaal maar weer bedankt voor de hulp!:lol:

Bijdrager
    iAgree

Mooi;-)

Bijdrager
    boesboes

pop3 gmail ophalen geeft bij mij soms ook problemen. Ik kan regelmatig helemaal niet met de server verbinden. De laatste tijd gaat het vrij goed!

Bijdrager
    bd

Ik heb een GMAIL account maar ik krijg hem niet normaal op mail
    hij geeft steeds server fout
    wat doe ik fout?
    of wat doe ik niet `?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.