3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Final Cut

Vervelend probleem

Heb in FCP 3 een kort beursfilmpje gemaakt en wil dat nu branden op DVD, ik heb aan mijn PB een pioneer hangen (externe dvd brander)
    Nu als ik het filmpje exporteer via quicktime of compressor, tijdens bepaalde delen van het filmpje blijf ik met “shiften zitten”.

bvb drie beelden passeren na elkaar van rechts naar links op volle grote (DVCAM beelden) na de export zijn die randen vol met fijne lijntjes.
    heb al geprobeerd de field rendering te veranderen …. maar niks werkt..

iemand een idee

THX op voorhand

Bijdrager
    Chris Meijburg

Wat je zou kunnen proberen is de uiteindelijke video te croppen. Hierdoor masker je die fijne lintjes ahw weg.

Bijdrager
    i3enhur
    ”Final

Heb in FCP 3 een kort beursfilmpje gemaakt en wil dat nu branden op DVD, ik heb aan mijn PB een pioneer hangen (externe dvd brander)
    Nu als ik het filmpje exporteer via quicktime of compressor, tijdens bepaalde delen van het filmpje blijf ik met “shiften zitten”.

bvb drie beelden passeren na elkaar van rechts naar links op volle grote (DVCAM beelden) na de export zijn die randen vol met fijne lijntjes.
    heb al geprobeerd de field rendering te veranderen …. maar niks werkt..

iemand een idee

THX op voorhand

Kan je misschien een screendump maken van die beelden? Of in ieder geval een stukje waar die storing in zit?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.