7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    OGT

vervangstuk Sony DSC-S40

hallo iedereen,

iemand enig idee waar ik aan een kapotte Sony DSC-S40 kan geraken? Zelf heb ik zo’n digitale camera, maar de lens heeft het begeven..(constant gekraak) Ik denk dat ik hem kan herstellen met een wisselstukje van een ander toestel. Dus wie zelf zo’n kapot toestel heeft, en hem eigelijk wou weggooien: niet doen, ik wil hem graag!

ben benieuwd;)

Bijdrager
    KarelWillem

80 euro op Marktplaats.

En dan gewoon jouw defecte aanbieden voor iemand die een defecte heeft die hij/zij wil repareren. :wink:

Snijdt het mes aan twee kanten.

Bijdrager
    migel

lollll

Bijdrager
    OGT

neen geen vuil tussen, al opengelegd, en kan er de lens uithalen.. als ik er nu gewoon een andere kan insteken, verwacht ik dat hij wel opnieuw kan werken.

Maar een andere voor 80€ kopen vind ik ook niet de moeite, dan koop ik me wel een nieuw model..

Iemand enig idee of een dealer zulke toestellen wegdoet? die toch reeds defect zijn natuurlijk..

Bijdrager
    KarelWillem
    ”bart_h”

Iemand enig idee of een dealer zulke toestellen wegdoet? die toch reeds defect zijn natuurlijk..

Dat denk ik niet nee. Zou een beetje dom zijn. Een dealer zit er wel om geld te verdienen.
    Jou een nieuwe camera verkopen, of een dure reparatie ‘aansmeren’ levert nml. gewoon geld op.

Bijdrager
    OGT
    ”KarelWillem”
    ”bart_h”

Dat denk ik niet nee. Zou een beetje dom zijn. Een dealer zit er wel om geld te verdienen.
    Jou een nieuwe camera verkopen, of een dure reparatie ‘aansmeren’ levert nml. gewoon geld op.

daar heb je natuurlijk wel een punt..
    misschien probeer ik het toch maar eens, een ‘nee’ heb je en een ‘ja’ kan je krijgen;)

Bijdrager
    jeroentje

volgens mij was er een terugroepactie voor die camera

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.