7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Robert999

Vervangen accu macbook pro 2008 unibody

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe accu voor een Macbook pro 2008 unibody 15 inch.
    Dit is het type unibody waarvan je de accu nog zelf kunt vervangen.

Heb al contact gehad met een iCentre waar de laptop vandaan komt, maar daar geven ze aan dat zij geen nieuwe accu meer kunnen leveren.
    Advies is op internet te gaan zoeken, maar dan je dan geen origineel exemplaar krijgt.

Waar kan ik het beste terecht voor een accu, liefst origineel??

B.v.d.

Bijdrager
    flierefluiter

Maconderdelen.nl

Ik heb geen aandelen.

Bijdrager
    GoeieDag

Volgens mij worden deze nog steeds verkocht is de fysieke Apple Store.

Bijdrager
    Pjotr

google op Apple A1281

Bijdrager
    e.abrahamse

Stond onlangs voor dezelfde opgave. Heb via http://www.bizzix.nl voor €59,99 een nieuwe accu A1280 gekocht. Kijk voor de zekerheid even op de achterkant voor het typenummer voordat je bestelt. Is niet van echt te onderscheiden. Werd keurig verpakt en snel geleverd. Via iDeal betaald.
    Heb tegelijkertijd HD vervangen door een Samsung 850 EVO SSD. Dit is een echte aanrader!!! Weet je al dat er ook 8GB aan geheugen in kan. Je krijgt voor de huis-tuin-keukengebruik weer een supersnelle MacBook terug. Succes!

Bijdrager
    Muiter

Ik heb ‘m hier besteld. Netjes en snel geleverd.

Bijdrager
    Robert999

Iedereen bedankt voor het meedenken.

Heb een mailtje gestuurd naar appleparts,nl. Zaak zit in Heerenveen en daar ben ik toevallig 5 dagen in de week :).

Geheugen update zit er inderdaad ook nog aan te komen.
    Ben in het bezit van nog een pro uit 2010 en daar zit hetzelfde type in. Deze naar 8GB en de 4GB overplaatsten naar de 2008.
    1st maar eens zien of het laadcircuit nog goed is met een nieuwe accu.

Gr. Robert.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.