6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Marc

Vervang tekst door icoontjes in je Safari bookmarkbalk

Wanneer je de bookmarkbalk van je safari wat wil opsmukken met icoontjes, samen of zonder de nodige tekst erbij doe je dit zo.
    eerst en vooral zorg je ervoor dat het lettertekenpalet is geactiveerd (landinstellingen/invoermenu/en lettertekenpallet activeren) Als het goed is staat dit nu bovenaan in je menubalk. Klik er op en kies voor weergave ” alles”.
    Klik nu op het bookmarkicoontje in de safari balk ( het open boekje)
    Selecteer daar nu een map of een link en delete de tekst ervan in bookmark ( niet het adress)
    Ga nu naar je lettertekenpallet, kies daar een icoontje uit onder bv. dingbats etc. dubbelklik op de gewenste icoon en het verschijnt daaar waar je de tekst hebt gedelete in je bookmark. Je kan het nu zo laten of er toch nog een tekst bij zetten.
    Zo verkrijg je een iets meer leuk uitziende balk voor de liefhebbers…

Bijdrager
    Lin

zie hier de bron:
    http://www.macosxhints.com/article.php?story=20030312070830251#
    wel zo aardig voor de schrijver er van.

Bijdrager
    Jan-Willem
    ”Lin”

zie hier de bron:
    http://www.macosxhints.com/article.php?story=20030312070830251#
    wel zo aardig voor de schrijver er van.

Helemaal mee eens

Bijdrager
    GuusII

Of dit werkt niet meer onder OS X of Guus snapt er niets van…
    Weet iemand het?

Bijdrager
    Sad

Eigenlijk te simple voor woorden. gewoon een dingbats font gebruiken om tekentjes in je bookmarks bar te zetten!

Ik heb mijn menu “Apple” vervangen door een :apple: en “Muziek” door een muzieknootje. Zo past er ook veel meer in je bookmarks bar!

Bijdrager
    GuusII

… en hoe moet dat precies?
    (ik bedoel ook eigenlijk dat bvb het logo van ABN Amro & Kieskeurig etc. erin verschijnen…)

tnx

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.