4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Tuur Tisseghem

Vertrouwde Apple websites.

Beste,

Ik ben opzoek naar vertrouwde Apple websites, die geriviseerde apple producten verkopen.
    Zoals Leapp.

Kent iemand nog zo een paar sites ?

Het liefst Nederlandse.

Ik heb ook al wat gezocht op Google, maar zonder veel succes. ( bv. Macbizz)

Gr. Tuur

Bijdrager
    GoeieDag
    Bijdrager
    hokkie

Op tweakers kan je prima (goede) tweedehands macs aanschaffen en hier zijn, over het algemeen, betrouwbare gebruikers. Zeker als je een verkoper neemt met een tiental goede beoordelingen. Alleen bij gebruikers zonder beoordeling en/of die net lid zijn, zou ik even oppassen.

Bijdrager
    Shmoo

Waarom websites?

Er is amper iets te verdienen in tweedehands Macs omdat iedereen de relatief vaste prijzen wel kent van de machines, dus ik denk dat je beter gewoon naar goedkopere tweedehands Macs kunt zoeken op de bekendere websites die daar al voor bestaan en je niet zo zeer naar een personen of bedrijf moet zoeken die er een sport van maakt om ergens online een oude Mac op te kopen en deze dan voor 25,- winst te willen doorverkopen. Dat kun jij natuurlijk ook gewoon doen.

Koop dit soort producten ook nooit meer op vrijdag maar altijd aan het begin van de week.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.