9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Gast
    Anoniem

Vertraging

Ik had een vraag…
    Als ik het volume aanpas via mijn toetsenbord (USB apple) dan zie ik dat plaatje dat je krijgt als je volume aanpast niet direct op mijn beeld. Als ik op mute druk gaat het geluid ook niet meteen uit maar naar 1,5 sec. Het lijkt wel of er een vertraging in zit. Is dit bij mij alleen zo of hebben meer mensen dat?…

Bijdrager
    DiZk

Ik heb een G5, totaal geen vertraging. Heel soms als ik em echt heel erg hard laat werken wil die iets trager reageren maar zeker geen 1,5 sec.

Bijdrager
    chatsmit

dat hebben meer mensen. Wanneer je eenmaal de volume aanpassing 1 maal hebt gedaan is het de volgende keren weer wat sneller. Als je mac nog bezig is met andere dingen kan de vertragingstijd helemaal oplopen. Maar 1,5seconde is wel erg lang, als dit altijd a 1,5 sec. duurt dan is er wat anders aan de hand, incidenteel kan dat wel voorkomen.

Bijdrager
    Rail

Is bij mij niet anders. Hoe meer applicaties bezig zijn hoe langer de vertraging.

Bijdrager
    Mezzanine
    Bijdrager
    RuudBerg

dat “probleem” had ik ook tot dat ik meer geheugen had geplaatst.
    Nu werkt het direct.

Bijdrager
    a la Mac

Hier ook 1/1,5 seconde… Na het één keer gedaan te hebben is het weg, ra ra ra…

Bijdrager
    ateazz

uiteraard doetie dit bij mij ook.
    maar als ik naar me hd luister, ratelt die dus lijkt er op dat er iets geladen moet worden voor het werkt???
    Lijkt wel of dit ook 1 van die dingen is die eerst geladen/gecached moet worden voor het snel werkt.

just my 2c’s

Bijdrager
    G3Lay-Z
    ”chatsmit”

dat hebben meer mensen. Wanneer je eenmaal de volume aanpassing 1 maal hebt gedaan is het de volgende keren weer wat sneller. Als je mac nog bezig is met andere dingen kan de vertragingstijd helemaal oplopen. Maar 1,5seconde is wel erg lang, als dit altijd a 1,5 sec. duurt dan is er wat anders aan de hand, incidenteel kan dat wel voorkomen.

Dit gebeurt bij mij wanneer hij tegelijkertijd een CD moet laden/mounten.

Cheers!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.