10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    iHam

Vertraging beeld van iMac

Hallo,
    Ik heb nu een iMac i7 uit 2009. Deze heb ik via een kabeltje en een 5 meter lange hdmi kabel aan de tv gehangen. Deze is 107 cm groot en wanneer ik met de muis beweeg ondervind ik een kleine vertraging. Klopt dit? En waar ligt het aan?

Bijdrager
    Moriarty

Stottert de muis of zit er vertraging in het beeld?

Het stotteren heb ik ook ervaren, geen HDMI gebruiken bleek de oplossing, Apple’s antwoord was dat ze HDMI niet ondersteunen via verloopjes…

Bijdrager
    iHam

Vertraging in het beeld, maar welke ondersteund Apple dan wel?

Bijdrager
    Moriarty

Apple heeft geen HDMI kabels in de handel – VGA, DVI, Thunderbolt vertelden ze mij toen der tijd:)

Bijdrager
    iHam

Oké, ik snap het. Bedankt.

Bijdrager
    Ritsurt

Ik heb sinds vandaag een LG 23” monitor waar mijn 2011 MBP 13” i7 8GB op is aangesloten via een LMP Minidisplayport naar HDMI verloop, ik merk soms ook wat vertraging, met zowel de muis als met het scrollen op pagina’s als door het switchen tussen bureaubladen, is dit met een VGA/DVI verloopkabeltje minder denk je?

Bijdrager
    computer space

TV’s stikken van de beeldverbeterings-algoritmen, en die kunnen soms wel 3-5 frames in beslag nemen. Vaak is er echter ook een “game” modus, zodat al deze PAL naar FULL HD polijstpasta wordt uitgeschakeld, en wel redelijk snelle reactie optreed. In het TV menu spitten dus.

Bijdrager
    poing

ik heb een imac 27 inch late 2009 en kijk al mijn films via hdmi op mijn Samsung UE37D5000 Led tv en ik heb nooit last van beeld vertraging. Ook schuif ik regelmatig mijn browser naar mijn tv zodat ik youtube filmpjes ful screen op mijn tv kan kijken, dit werkt echt fantastisch.

Bijdrager
    iHam

Maar heb jij dan ook wel eens last van een muis die wat vertraging vertoont. (ligt niet aan de muis)

@computer
    space, ik zal het proberen.

Bijdrager
    poing

nee ik ervaar geen vertraging in welk opzicht dan ook het werkt vlekkeloos bij mij.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.