6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    egmond

vertraagd internet

Hallo een ieder,
    Sinds enkele weken kamp ik met een enorm vertraagd internet.
    Ik dacht dat dat aan mijn Ibook G4 lag, maar nou heb ik me juist een nieuwe Imac aangeschaft en die heeft hetzelfde.
    Gek is dat mijn Iphone er geen last van heeft via Wifi en mijn imac G3 gedraad ook niet.
    twee dingen vallen mij op: Onder mijn airport staat bij apparaten soms een philips apparaat waardoor de vertraging lijkt op te treden. daarnaast merk ik ook dat mijn Iphone steeds een mapje installeert op mijn Imac dat heet Lockdown waarvan ik ook het idee heb dat die de boel vertraagt. heeft iemand een idee?
    vast bedankt

Bijdrager
    ProBookMac

Is je netwerk wel beveiligd?

Of heb je internet via Ziggo- voorheen Online – voorheen Orange – voorheen Wanadoo – voorheen Casema.
    Is bij mij ook vaak heel traag of valt weg. Vaak rond 24.00 uur valt alles stil.

Bijdrager
    egmond

Mijn netwerk is beveiligd met een WPA-2 en is van KPN…

Bijdrager
    Connstellation

Kijk eens hier.
    Je bent niet de enige, ik heb er ook last van :(

Bijdrager
    Esquare
    ”Connstellation”

Je bent niet de enige, ik heb er ook last van :(

En ook de (vaak werkende) oplossing gezien? “The most promising fix for this issue involves adding DNS servers, such as those from OpenDNS, to Mac OS X’s repertoire. Open System Preferences and click “Network.” Select “Built In Ethernet” and click Advanced. Select the DNS tab and add:

208.67.222.222
    208.67.220.220

Bijdrager
    Connstellation

idd Esquare,
    en jammer genoeg is dit niet de oplossing voor mijn probleem.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.