10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    bakkermaan

verticale blauwe strepen op macbook air

Hallo,

Sinds daarnet zijn er plotseling verticale blauwe strepen op mijn macbook air.
    Het beeld is ook nog eens gespiegeld onder deze strepen. Voor de rest werkt hij nog, heb er niets speciaal mee gedaan hij stond op mijn bureau en opeens waren die strepen daar.. Eerst was het enkel aan de rechterkant maar even later was er een nieuwe streep in het midden. Weet iemand wat ik kan doen om dit weg te krijgen of moet ik er mee naar de winkel.

Mvg

Bijdrager
    fred44nl

start es een keer opnieuw op.
    wanneer heb je deze Macbook Air gekocht ??

Bijdrager
    bakkermaan

heb hem al aantal keer opnieuw opgestart en de strepen blijven, heb hem maar ergens in maart gekocht…

Bijdrager
    McJohn

Voer eens de “Apple Hardware Test” uit. Naar mijn eerste logische inschatting lijkt er iets loos aan de grafische chip. Je toestel valt nog binnen de garantie, dus als actie ondernemen!

Bijdrager
    bakkermaan

ik heb de “Apple Hardware Test” gedaan, kan jammer genoeg niet lezen wat er op komt door de strepen op mijn scherm..

Bijdrager
    GoeieDag

Lijkt me wel een heel duidelijk gevalletje: terug naar de winkel!

Bijdrager
    Tarzey

Je kunt ook naar een Appelstore, reparatie gaat daar veel sneller, of macbook word omgeruild

Bijdrager
    McJohn

Lijkt me inderdaad ook héél duidelijk dat de grafische chip/kaart, of wat er ook in dat toestel aanwezig is om zeep is.

Bijdrager
    bakkermaan

heel vreemd, maar de streep aan de linkerkant was een dag later weg en de streep in het midden is beginnen vervagen, en later was het ook niet meer gespiegeld. En na 2 dagen was deze ook volledig weg.. dus nu ziet mijn scherm er terug normaal uit, ik weet niet of het te vertrouwen is.

Bijdrager
    Spinozo

De connector vh lcd scherm zit los. Ik zou hem naar de Apple store brengen en laten maken want dit komt geheid terug.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.