7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    GlennRalph

Vertaling in Dashboard doet het niet meer?

Iedere keer als ik Dashboard opstart krijg ik te zien;

Vertaal uit het Chinees

Naar het Undefined???

Er staats sindsdien ook half weggewerkt -> systran

Wat moet ik doen om dit probleem te verhelpen?
    Ik heb hem al een paar keer verwijderd en er opnieuw ingezet maar dat helpt niet.
    Ook niet het opnieuw opstarten van mijn Mac.
    Iemand suggesties?

Bijdrager
    PietjePuk

Die widget haald zn vertalingen van op het internet, soms is de desbetreffende server eens down of overbelast, hij zal wel terug beginnen werken binnen een tijdje.

Bijdrager
    GlennRalph

Thnx Pietje

Bijdrager
    minijob

Heb ik ook soms…. Nou ja soms, redelijk vaak. Hopelijk komt er binnenkort nog een update ervan uit.

Bijdrager
    Marius1976

Ik ben sowieso niet zo enthousiast over die vertaler. Het lijkt soms wel zo te zijn dat als hij een woord niet kent ofzo, dat hij dan sowieso een vertaling geeft in het engels. Ook is het lastig dat vanuit het Nederlands alleen vertalingen naar het Engels of het Frans kunnen, en je dus met een omweg moet gaan werken. Vanuit het engels daarna bijvoorbeeld naar het Duits gaat dan weer wel.

Nu we het hier trouwens toch over hebben. Hoe zit het met de widget ‘dictionary’ … kun je die ook instellen dat je bijvoorbeeld in de Van Dale kunt kijken? Of heeft Van Dale een eigen widget?

Ik ben niet zo geinteresseerd in een Engels woordenboek, maar een NL talig zou soms wel weer handig zijn als widget, ipv een internet site.

Groetjes!
    Marius

Bijdrager
    minijob
    ”Marius1976″

Nu we het hier trouwens toch over hebben. Hoe zit het met de widget ‘dictionary’ … kun je die ook instellen dat je bijvoorbeeld in de Van Dale kunt kijken? Of heeft Van Dale een eigen widget?

Nee, dat kan niet. Dan zou je een aparte widget moeten nemen van het woordenboek. Die zijn er wel geloof ik. Maar je kunt hem niet instellen.

Ik zie nu net dat er wel een Widget van Van Dale is. Die staat op de Apple site.
    Gegroet Job

Bijdrager
    972937
    ”GlennRalph”

Iedere keer als ik Dashboard opstart krijg ik te zien;

Vertaal uit het Chinees

Naar het Undefined???

Er staats sindsdien ook half weggewerkt -> systran

Wat moet ik doen om dit probleem te verhelpen?
    Ik heb hem al een paar keer verwijderd en er opnieuw ingezet maar dat helpt niet.
    Ook niet het opnieuw opstarten van mijn Mac.
    Iemand suggesties?

Dit probleem heb ik ook al een maand is dit normaal dat het zo lang duurt?
    De vertaler in Sherlock doet het namelijk wel, iemand ook last van dit probleem?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.