4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    jackg5

verstuurde mail wordt niet opgeslagen

Sinds enige tijd worden mijn verstuurde mails (in programma MAIL) niet meer bewaard. Ik gebruik een IMAP account. In de kolom links, bij het mapje verstuurd staat een voor mij onbekend symbool. Ik weet echter niet wat dat betekent. Normaal gesproken staat er een papieren vliegtuigje, bij mij is dat een zwart rond symbooltje met twee kleine driehoekige witte vlekjes erin. Iemand een idee? Ik kan helaas geen screenshot posten.
    met dank voor jullie evt tips, Jaap

Bijdrager
    Hansi2124

Het lijkt mij toch beter als je deze vraag stelt met een screenshot erbij. Waarom lukt dat niet?
    Overigens als je IMAP gebruikt in Mail en je haalt op de server de mails weg, dan worden ze ook verwijderd uit Mail.

Bijdrager
    jackg5

zie nu pas dat ik via de balk bovenaan een screenshot had kunnen posten. domdom. en wat nog dommer is dat het screenshot dat ik had gemaakt in de prullenbak is beland toen ik het daarnet had opgelost middels het hele account opnieuw aan te maken.
    dit is dus een wel erg suffe reactie want de boel werkt nu weer, maar heb geen idee waardoor het werd veroorzaakt. dank voor je bericht hansi2124

Bijdrager
    Hansi2124

Okay.:wink:

Misschien heb je je prullenbak nog niet geleegd, maar als het opgelost is, is het ook niet zo erg meer.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.