4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    hamersvelt

Verslag iPhoto uploaden

Wat gebeurt er als ik klaar ben met een verslag en hem ga uploaden, maar de verbinding verbreekt? Gaat hij dan de volgende keer verder waar hij was of moet hij weer opnieuw beginnen? Ik zie nergens een status balkje oid. Ik heb namelijk een verslag van zo’n 2 GB en in het buitenland is de verbinding niet altijd te vertrouwen, vandaar.

Bijdrager
    stavos

Wanneer je een verslag upload, aanpassingen maakt en opnieuw upload, gaat het de tweede keer een stuk sneller omdat iPhoto data uitwisselt met iCloud en daarbij controleert welke content online al te vinden is. Daardoor hoeft niet alles opnieuw geupload te worden.
    Grote kans dus dat dit ook gebeurt wanneer je tijdens het uploaden onderbroken wordt. Wil je het heel zeker weten, maak dan een kleiner verslag dat je online zet en tijdens het uploaden zelf onderbreekt (bv. vliegtuigmodus aan). Herstel je verbinding en kijk wat er gebeurt. Gaat dat goed, gooi dan je grote verslag online.

Bijdrager
    hamersvelt

En heb ik eigenlijk nog een tweede vraag… Als m’n verslag af is, kan ik hem dan van m’n telefoon weg gooien? (het neemt nl. 10GB in beslag) Dan blijft het verslag toch gewoon op iCloud staan?

Bijdrager
    stavos

Ja dat kan. Net zoals je bestanden van een website van je computer zou kunnen verwijderen, nadat je alles online hebt gezet. Of een bijlage kunt weggooien nadat je deze per email verstuurd hebt.
    Maar ook dat kun je zelf heel eenvoudig testen met een klein verslag, zodat je niet 7 uur op antwoord hoeft te wachten op een of ander forum.:wink:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.