20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    btech

verslaafd!!

nadat ik 6 maanden geleden een ibook en wat accesoires heb gekocht heb ik toch serieus de apple-microbe te pakken gekregen. Ik zit al enkele weken te denken over de aankoop van een mini omdat ik dan ook een vaste computer voor thuis heb en de ibook echt als portable kan gaan gebruiken.
    Uiteindelijk vanmorgen opgestaan met het idee van ‘ik ga vandaag een mini kopen’. Dat heb ik dus gedaan…. het is een 1,4Gh met 1024RAM +bluetooth en extreme geworden.
    En wonder boven wonder, ik kon hem zelfs met deze extra opties vanaf 15u afhalen…
    Dus nu zit ik dit berichtje hier te typen vanaf mijn minitje (die trouwens echt wel heel mini blijkt te zijn)…

leuke dag

:apple:

Bijdrager
    Xserve

Wel kvindt het nogal stom dat ik me begin te ergeren altijd als ik achter een pc zit, en dat ik nu alleen nog van die dure Apple comuters wil kopen. Een nadeel, of nee eigenlijk niet:P ?

Bijdrager
    Hobbes

Je onderschrift is te lang kijk hier

Jouw identiteit: Avatar, signature en nickname[/b]

Om op het MacOSX.nl-forum mee te doen, moet je je registreren met een naam of bijnaam. Ook kun je een avatar instellen, een plaatje voor onder je naam. Voor dit plaatje geldt een maximum afmeting van 100×100 pixels. Qua bestandsgrootte hanteren we een maximum van 16 kB. Echter, als je je avatar op een externe server hebt staan, is dat maximum 32 kB. Dit om het forum vlot laadbaar te houden.

Om dezelfde reden hanteren we een maximumafmeting voor signatures van 486×60 pixels. Dus: 486 pixels in breedte en 60 in hoogte.

[/b]

Bijdrager
    Zweefvliegerke

je kan mss je onderschrift dan aanpassen…;) (en niet alles onder elkaar schijven…)

Bijdrager
    empoor

Leuk :lol: :lol: :lol: Ook leuk om te horen dat het niet eeuwen duurt voordat iemand zijn mini binnen heeft :P

Bijdrager
    A

Gefeliciteerd met je mac mini. :wink:

Bijdrager
    A

Nou over de levertijd gesproken. Hier op het form is een geval bekend van iemand al ruim 2 maanden op zijn macmini wacht.

Bijdrager
    btech

ik denk dat ik gewoon op de juiste moment op de juiste plek kwam.

(bedankt voor het opmerken van mijn onderschrift):D

Bijdrager
    empoor
    ”Ashwin”

Nou over de levertijd gesproken. Hier op het form is een geval bekend van iemand al ruim 2 maanden op zijn macmini wacht.

… … … :|

Bijdrager
    Macwagen Polo

Het lange wachten op een bestelde macmini kan wel eens lang duren, vooral als de computer uitgebreid wordt met de gekste dingen bv 100gb HD, airport, BT, SuperDrive…. Hiervoor moet speciaal een order naar apple gestuurd worden die dan speciaal die computer in mekaar zet… als dat lang duurd dan zullen er wel veel “CTO’s” besteld zijn…. en geloof me, dat zal ook wel zo zijn…
    Zou iig even bellen met de dealer als zo iets gebeur…. 2 maanden is eigenlijk ook wel extreem lang…

grtz.

Bijdrager
    anton.m

krijgen jullie weleens vragen van windonezen als ze die koektrommel zien of het wel werkt?:evil:

Bijdrager
    JeePee
    ”Xserve”

en dat ik nu alleen nog van die dure Apple comuters wil kopen. Een nadeel, of nee eigenlijk niet:P ?

Mac’s duur? Waar las ik laatst nou een artikel waarin werd aangetoond, dat Mac’s goedkoper zijn dan Dell-computers? Was dat MacWereld.nl? Het zat hem o.a. in de processorsnelheid, men vergelijkt de Mhz en Ghz met elkaar, maar aangezien het totaal verschillende processors zijn, klopt die vergelijking niet. Mac’s kwamen er dus goedkoper uit. 8)

Bijdrager
    Outlander

Ja, het is wel herkenbaar, die verslaving! Ik mocht eind november 2004, als switcher, mijn iMac G5 in ontvangst nemen en zit nu te azen op een 12″ Powerbook, zodat ik op het werk en in de trein ook met een Mac kan werken, ipv een windowsbak van het werk… achter een :apple: heb ik gewoon veel meer plezier in hetzelfde werk, dat is me wel een investering waard!

Bijdrager
    MrPapple
    ”btech”

nadat ik 6 maanden geleden een ibook en wat accesoires heb gekocht heb ik toch serieus de apple-microbe te pakken gekregen.

Ik ken dat gevoel, ik zou nooit meer terug constant op een pc willen werken, alleen als het moet werk ik nog op pc, ik heb sinds een paar weken men powerbook en dat is echt de beste computer die ik in jaren gehad heb! Nu met Tiger erop is het zelfs nog leuker om met een mac te werken. “Apple, you did a great job!”

greetz,
    Niels

Bijdrager
    plato
    ”Ashwin”

waarschijnlijk heb je het over mij…
    En intussen weet ik nog steeds niet wanneer die Mac Mini binnen zal zijn…
    Het zou volgens het apple liggen aan de Superdrive: alle mini’s met superdrive lopen zogezegd een
    grote vertraging op…

Bijdrager
    empoor
    ”plato”
    ”Ashwin”

Het zou volgens het apple liggen aan de Superdrive: alle mini’s met superdrive lopen zogezegd een
    grote vertraging op…

… … :| wat ze groot noemen :|

Bijdrager
    A
    ”plato”
    ”Ashwin”

grote vertraging op…

Ja ik had het over jou.

Bijdrager
    ismirnoff

ik wou een 15 inc kopen maar die zijn ook niet meer te krijgen met superdrive zat ook maand op dus maar een 17″ gekocht

Bijdrager
    Apollo
    ”plato”
    ”Ashwin”

grote vertraging op…

2 maanden!? Kolere hee!
    Ik zou de handel lekker cancelen, een Apple Centre binnenwandelen en dan lekker naar huis gaan met een Mac Mini en een externe brander.
    Waanzin is het. Zo’n Mac mini hoort een of the shelf artikel te zijn.

Bijdrager
    EasyB

Ashwin, heb je die via de apple store in België besteld?

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.