7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    bare_nature

verschillende pdf’s samenvoegen in preview

Hallo allen,

Is het mogelijk in Preview verschillende pdf’s samen te voegen tot één pdf (zoals bijvoorbeeld in Acrobat)? Alle tips zijn welkom.

Groeten,

Bart

Bijdrager
    Nikita

Ik heb het eens geprobeerd, maar het lukt mij niet. Als ik alles selecteer in de ene PDF en die wil kopiëren, dan gaat dat, maar als ik vervolgens naar het andere PDF document ga, blijft ‘Plakken’ grijs…

Mocht je erg omhoog zitten, ik heb hier Acrobat 8 Pro, dus zou wel wat kunnen samenvoegen… :)

Bijdrager
    Turbanus

Mischien een wat vreemd idee, maar zou je ze niet een voor een in bijv. Pages kunnen slepen en daarin pagina’s instellen en vervolgens met de printfunktie de file weer terug naar pdf??? Ik weet alleen niet zeker of Pages een pdf slikt. Maar een JPEG slikt hij zeker.

Bijdrager
    darh

Volgens mij kan het niet in tiger, in leopard wel maar daar heb je natuurlijk geen klap aan. Acrobat Pro is inderdaad de oplossing ben ik bang, of google even op dit probleem misschien kunnen andere proggies het wel.

Bijdrager
    bare_nature

Een vriend van me raadde Combine PDF’s aan (http://www.monkeybreadsoftware.de/Freeware/CombinePDFs.shtml) en dit functioneert zo simpel en goed als de naam doet vermoeden. Het is bovendien freeware.

Toch bedankt voor jullie suggesties.

BN

Bijdrager
    rik1984

Ik gebruik het gratis PdfMergeX. Works like a charm.

(Enige probleem is dat de bestandsgrootte van de samengevoegde pdf meer is dan de optelsom van de twee afzonderlijke pdf’s. )

Bijdrager
    Turbanus

Ik snap het hele probleem niet hoor. Ik kan gewoon pdf’s invoegen in Pages op verschillende pagina’s…. dan maak je er toch 1 document van.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.