4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    cfv

Verschillende belsignalen voor verschillende personen

Hallo,

Steeds als ik mijn contactpersonen een ander belsignaal toe ken ben ik deze instellingen weer kwijt als ik hem een reset geef. Dus bij familie heb ik een ander belsignaal als bij vrienden. Maar dan nogmaals als ik de iphone om wat voor reden een reset geef, staat alles weer op het standaard belsignaal. Is hier wat aan te doen, of is het een probleem waar meer mensen een probleem mee hebben.
    Bij voorbaat vriendelijk dank.
    Met vriendelijke Groet van Fred uit Amersfoort.

Bijdrager
    Wondermac

Had het zelfde (denk ik).
    Wat bedoel je met reset ? via iTunes of gewoon uit en weer aan zetten ?

Ik had het in ieder geval als ik via iTunes mn muziek syncte of resette. Als je de muziek handmatig doet moet je ook steeds de beltonen (en de video’s) mee aan klikken anders zijn die verdwenen na de sync … en zet de iPhone de beltoon op standaard.

Hoop dat dit het is ….

Bijdrager
    cfv

Hallo,
    Bedankt voor je reactie, maar ik bedoel met een reset, de homebutton en de aan/uit knop tegelijk indrukken. Niet dat ik dit dagelijks doe, maar het komt wel eens voor dat hij vastloopt, en dan pas ik deze reset toe. En daarna ben je deze instellingen kwijt. Terwijl hij de rest wel weer gewoon terugzet. En voor wat het syncen betreft, deze instelling staat bij mij altijd op automatisch. Dus dat kan hem volgens mij ook niet zijn. In ieder geval bedankt voor de moeite, en tot ziens.

Bijdrager
    tommy666

Het lijkt mij dat dit eerder iets softwarematig is dan iets hardwarematig, verplaatst naar “iPhone & iPod touch software”.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.