3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    stavros

verschillende avi films op dvd branden met ondertitels bij

zoals de titel al zegt heb ik enkele films van 700 a 800 mb gedownload die graag op een dvd wil branden om in de huiskamer te zien. Het is de bedoeling wanneer de film wordt gestart dat ik kan kiezen uit enkele films via de afstandsbediening. ik had gedacht dit te doen via idvd maar dit is toch moeilijker dan gedacht. het programma is traag en brak en doet niet echt wat ik wil. graag wil ik ook wanneer de film start dat de ondertitels (srt) mee beginnen te lopen met de film

Heeft er iemand een idee hoe ik zo’n dvd kan maken

Bijdrager
    i93Jeffrey

Toast 9 Titanium kan je .AVI films met een Standaard menu’tje branden
    en dan worden ze omgezet in een VIDEO_TS map
    Misschien heb daar wat aan?

Bijdrager
    nookie

Heb je een dvd speler die DIVX aan kan?
    Dan kan je de films + ondertitels allemaal in 1 map zetten.
    Let er wel op dat de ondertitels exact hetzelfde heten als de .avi, maar dan i.p.v. .avi, .srt.
    Die map sleep je dan in je TOAST venster en brandt deze als DATA.
    Als het goed is, maakt je dvd speler automatisch een menuutje als je de DVD erin stopt.
    Dit kan dus alleen als je dvd speler DIVX aan kan.

Heb je geen TOAST, dan kan je de DVD ook via het OSX zelf branden.
    Selecteer de map, ga naar ARCHIEF in je balk bovenin, selecteer dan: Brand ‘…………’ op schijf.

Heb je geen dvd speler die DIVX aan kan, ze zijn al voor erg weinig te koop.
    Ik weet niet of TOAST 9 van een hoop avi’s, snel, een DVD-structuur kan branden.
    Ik weet dat dat erg, erg lang duurde.

Om die reden heb ik toen een DIVX spelertje aangeschaft voor 30 euro, bij de Blokker.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.