2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    iMarvin

Verschillende achtergronden in verschillende spaces

Beste OMT-ers,

Sinds kort loop ik tegen een raar probleem aan op mijn Mac.
    De situatie is als volgt:

– Ik heb vier verschillende spaces/bureaubladen op mijn Mac, waar verschillende programma’s op ingesteld staan.
    – Elke space heb ik een andere map achtergronden toegekend, de achtergronden veranderen elke 5 minuten in willekeurige volgorde. In elke map zitten 3 tot 8 wallpapers

Nu heb ik sinds kort het euvel dat na verloop van tijd, de achtergronden op alle met uitzondering van één spaces verdwijnen en worden vervangen door de standaard Mountain Lion “Space” (aura?) wallpaper. Ik moet dan handmatig via Systeemvoorkeuren de “oude” wallpapers weer selecteren.

Heeft iemand een idee waar dit mee te maken kan hebben?

Bijdrager
    iMarvin

Toch nog even een push omhoog van mijn oude topic, aangezien het probleem weer (/nogsteeds?) aanwezig is.
    Inmiddels draait mijn MBP al enige weken naar goed behoren op 10.9 Mavericks. Echter heb ik nog steeds het probleem met de achtergronden op mijn spaces:

Ik heb 5 verschillende tabbladen. Ik heb in iPhoto verschillende mappen met Mac-wallpapers, echter heb ik op alle spaces dezelfde map geselecteerd. Ingesteld dat de achtergronden elke 5 minuten wisselen in willekeurige volgorde. Doorzichtige menubalk is ook aangevinkt.

Af en toe komt het voor, dat op bureaublad 2 t/m 5 ineens de standaard Mavericks achtergrond hebben, en ook niet meer veranderen. De Mavericks wallpaper zit niet eens in de map met afbeeldingen die ik geselecteerd heb.

Iemand enig idee waar dit door kan komen, en beter gezegd, hoe ik het kan verhelpen?

Gr en Dank,
    Marvin

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.