4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Hetz

Verschil verschillende ipod touch screen protectors?

Beste allen,

Ik heb sinds kort een iPod touch en ik wil het scherm graag beschermen met een screen protector (ookal zegt men dat het scherm krasbestendig is). Er zijn een flink aantal verschillende fabrikanten van deze stukjes plastic met aanzienlijke prijsverschillen. Welke screen protector is het best m.b.t. beschermend vermogen, duurzaamheid en reactievermogen van het ipod scherm? Liefst eentje die ook in Nederland verkrijgbaar is (maar via internet is ook geen probleem). Alvast erg bedankt voor evt reacties.

:D

Bijdrager
    Raridder

Ik heb mijn Touch nu bijna een jaar. Zit nog geen kras op. Ik gebruik em echt iedere dag. Het enige wat krassen heeft is de achterkant. Ik heb er ook aan gedacht op een folie er op te plakken. Maar dat moet toch ten koste gaan van het Touchscreen. Er zal altijd iets minder goed reageren of helemaal niet reageren.

Bijdrager
    IndoMac

Zelf heb ik net mijn zoon, Pietje Precies, een transparante film erop laten zetten (voor- en achterzijde). Merk: BodyGuardZ; gekocht bij HTR Utrecht voor 20 euro. Na 1 dag is het echt glad getrokken. De iPod Touch ligt nu wat stroever in de hand zodat hij niet zo snel de neiging heeft uit je handen te glippen en het design is nauwelijks aangetast.

Bijdrager
    AdvanDongen

Ik heb deze voor m’n iPhone:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11387

Goed en goedkoop.
    Duurt wel zo’n 14 dagen voor je eea geleverd krijgt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.