10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Jpunt

verschil tussen Powerbook1.3-12″ en de nieuwste?

hallo,

het ziet ernaar uit dat ik komende maandag in het bezit zal zijn van een 12″Powerbook 1.3 mhz!!! Erg veel zin in, want hoewel het een flinke investering voor me is, zal het denk ik wel een goeie zijn:)

nou zat ik dus even apple.nl te bekijken om me nog meer te kunnen verheugen op volgende week, maar ik vraag me natuurlijk wel af; welke eigenschappen heeft “de mijne” hetzelfde als de gegevens die nu online staan? (van de nieuwste powerbook dus). of weet iemand misschien een site met de preciese gegevens van de 1.3?

alle info = welkom :D

oja, zijn er misschien nog speciale punten waar op kan letten bij de aankoop?

Bijdrager
    ePod
    Bijdrager
    Ross

ze zijn in de aanbieding in grave bij apple expert zag ik op marktplaats. €1165 incl. combo en €1360 incl. voor superdrive, nieuw in doos. Ik weet niet waar jij m koopt en voor hoeveel?

Bijdrager
    Jpunt

oei! dat wist ik niet. maargoed, ik heb nu dus (eigelijk al een week of 2 á 3 omdat diegene zo vriendelijk was om hem zolang vast te houden) een optie op een pb met 512mb en een combodrive. Ik kan die jij bedoeld niet echt vinden, heb je een link?

en ePod: Bedankt!

Bijdrager
    ePod

No problemo…

Ik zie alleen dat de nieuwste PowerBooks er nog niet tussen staan… zal over een paar weken wel weer een update van komen…

Naja, de specs staan i.i.g. wel op de Apple site.

Bijdrager
    Jpunt

ok, ik heb die mactracker eens door zitten nemen en heb ondertussen vernomen dat hij een NVIDIA GeForce FX 64mb heeft (opluchting:) ) en een bluetooth 1.1 (ipv bt2.0 bij de nieuwste) wat wat minder, maar niet erg is.

verder zie ik bij Sound Out: “Stereo 16 bit (3 built in speakers)” …ik kan er hopelijk toch wel gewoon vanuit gaan dat er ook een headphone-uitgang op zit? :lol:

verder ben ik nog net zo enthousiast en kan niet wachten tot ik em kan halen :lol:

Bijdrager
    Sachin

Je bedoelt GHz en geen MHz zeker?:)

Een 12″ PowerBook is een fantastisch toestel. Tijdje geleden heb ik het jammer genoeg verkocht (voor 999 euro – G4 1GHz-512MB-60GB-BT-AE) om een snelle G5 te kunnen kopen (wacht nog op updates:x ). Het nadeel aan het toestel is dat een GeForce FX 5200 niet goed genoeg is voor games (zeker niet met een G4 maar ook niet met een G5 zoals de huidige iMac’s) en dat het scherm een te lage resolutie heeft (thuis aankoppelen aan externe monitor verhelpt het probleem natuurlijk).

Veel succes met je toestel!!!

Bijdrager
    Jpunt

whoeps! Ja inderdaad, het is een 1.3GHZ! :lol:
    ik heb hier een 17″ staan en verheug me al flink op de dubbele-monitor-opstelling, dus dat ize ik zowiezo al zitten:) Gamen doe ik totaal niet, (als ik dat al doe, zijn dat een beetje old-school spellen, en ik weet niet eens of die voor de mac wel te krijgen… halflife, gp500 enzo?) maargoed, dat is dus niet echt een probleem:)

heb er zin in!
    heeft er verder iemand tips om op te letten? (ik ga ervan uit dat ie gewoon vet is, maar je weet maar nooit :))

Bijdrager
    Sachin
    ”JaZ86″

Gamen doe ik totaal niet, (als ik dat al doe, zijn dat een beetje old-school spellen, en ik weet niet eens of die voor de mac wel te krijgen… halflife, gp500 enzo?) maargoed, dat is dus niet echt een probleem:)

Dan zal je zeker tevreden zijn van de PowerBook:)

Jammer dat zelfs Quake 3 niet vlot speelbaar was op mijn vroegere PowerBook (de GeForce FX5200 had toen 32MB DDR).

Bijdrager
    Ross

als je op marktplaats bij uitgebreid zoeken “grave powerbook” intikt krijg je de advertenties te zien

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.