8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    cpdfonderzoeker

verschil tussen instant pdf en pitstop pro?

Misschien is het een beetje een domme vraag en lees ik gewoon over alle informatie op het gebied van CPDF heen maar?
    Ik kan hier op de werkplek niet zomaar software downloaden en testen…. Kan iemand mij misschien in 5 of meer worden uitleggen wat het verschil is tussen de programma`s/plugins Pitstop pro en Instant Pdf van enfocus?
    alvast bedankt
    groet

brian

Bijdrager
    drscsi
    ”de

PitStop Professional is the industry standard for PDF preflight, auto-correction and editing. It’s the Adobe® Acrobat® plug-in that is indispensable to every graphic arts and publishing professional. Enfocus PDF Profiles allow you to check critical PDF attributes and automatically correct common errors. Powerful Certified PDF® technology enables immediate visual feedback and allows you track every edit made to a PDF.

PitStop Professional features comprehensive interactive inspection and editing tools that allow you to change text, images, line-art, colors and a wide range of other PDF attributes. Global Change functionality enables universal changes throughout a page or an entire document and Action Lists can be used to automate repetitive tasks.

The preflighting capabilities in PitStop Professional are beyond compare with the integration of the PDF Profile and Certified PDF technologies. Enfocus PDF Profiles allow you to check all critical issues and automatically correct over 100 of the most common errors encountered in your PDF files. Enfocus’ Certified PDF technology embeds the PDF Profile and preflight report in the file, displaying immediate visual feedback that reveals whether or not the file complies with your selected PDF quality specifications. A Certified PDF file tracks all edits and allows for version comparison and roll back

Instant Pdf kan alleen een al goede pdf certificeren, verder niks.

Bijdrager
    cpdfonderzoeker

hmm ja ik heb nu een aantal manuals gedownload en het werd mij duidelijk dat je met pitstop pro dus veel meer kon, ik vraag me nu alleen af of dit wel handig is? zeker op het moment dat je InDesign of Quark hebt …..maja misschien voor kleine bewerkingen…

Bijdrager
    drscsi

Pitstop Pro is zeker wel handig. Alleen moet je voor jezelf een afweging maken, hoe vaak je denkt het te gaan gebruiken, gezien de prijs. Ik heb er in ieder geval al veel profijt van gehad. Als je met meerdere mensen certified pdf’s wilt maken is Pitstop Server ook heel erg handig.

Bijdrager
    appleholic

Instant PDF maakt certified PDF’s, maar met Pitstop Pro kan je ze ook bewerken. Bijvoorbeeld een steunkleur verwijderen, pagina’s zwart/wit maken, snijtekens toevoegen etc.

Bijdrager
    cpdfonderzoeker

Wederom bedankt voor de rejacties

Grr het blijft frustrerend dat ik hier de programma`s van enfocus nog niet kan installeren, zit met allerlei goedkeuringen enz enz enz.
    Weten jullie misschien of je een gercertificeerd bestand kunt openen met adobe acrobat? of dat je persee een enfocus programma moet hebben?
    Tevens vraag ik me af veranderd de extentie van een pdf ook naar cpdf wanneer je hem certificeerd?

Alvast bedankt

vriendelijke groet uit het land van afgeschermde netwerken

br!an

Bijdrager
    appleholic

Nee, geen andere extensie, en volgens mij kan je het ook niet zien (jammer).

Bijdrager
    servir frais

een certified pdf kun je niet herkennen aan de extensie, noch aan het icoontje van de pdf (al had een groen vinkje of zoiets wel leuk geweest), maar er bestaat een extensie voor acrobat reader die je toont of de pdf werd gecertifieerd, zonder dat je daarvoor acrobat moest openen…

deze extensie stond op democd’s van enfocus pitstop ik kijk morgen eens op het werk of ik hem nog heb liggen, zoja wil ik die extensie gerust es doormailen.

van een vrije dag genietende servir frais!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.