12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    MartijnvanOeffel

Verschil tussen echte en neppe Beats koptelefoons

Ik ben van plan om een Beats koptelefoon te kopen (De Solo), en nu weet ik toevallig dat er erg veel neppe in de omloop zijn. Ik weet dat de kwaliteit van de koptelefoon, en van het geluid zelf dan slechter zijn. Kan iemand mij vertellen hoe ik een neppe kan onderscheiden van een echte koptelefoon?

Bedankt! (:

Bijdrager
    Tim95

Gewoon naar de Media Markt gaan, geen bevestiging van echt of nep nodig lijkt mij?

Bijdrager
    iLarsNL

Als de prijs te goed om waar te zijn is, is het dat waarschijnlijk ook.
    Voor de rest denk ik dat je ‘m niet ergens voor meer dan 20 euro dan de adviesprijs goedkoper krijgt. Dus gewoon even langs de MediaMarkt of een APR.

Bijdrager
    MartijnvanOeffel

Bedankt voor snelle reacties!:D

Bijdrager

Had je toch zelf ook kunnen verzinnen?

Bijdrager
    Henk19

Via google zijn er filmpjes via YouTube en vele sites die dit onderwerp behandelen. Ik moet toegeven dat het er niet altijd duidelijker op wordt, maar ga vooral op je eigen gevoel af. Succes met je speurtocht.

Voor degene die reageren. Waarom moet het altijd zo bot op dit forum. Bekijk het eens vanuit de ts. Hij is een VWO leerling van 15 jaar die voor weinig een goed produkt wil kopen en niet afgescheept wil worden met een namaak exemplaar. Hij wil hier hulp bij. Nee, komen er weer van die azijnpissers met antwoorden die de ts zelf ook had kunnen verzinnen: Ga naar de winkel. Ja, dat wil hij dus niet. Geef antwoord op zijn vraag of houd het commentaar voor je. Valt me trouwens nog mee dat niemand wat over de spelling te klagen heeft.
    Ik dacht altijd dat dit een site was waar iedereen, die Apple een warm hart toedraagt, terecht kan met zijn vragen, maar af en toe……..Jammer.

Bijdrager

Spelling maakt met echt niet uit, daarin ben ik zelf ook niet goed. Maar als je 15 bent en VWO doet kun je toch zelf wel nagaan dat alles wat je bij Apple koopt en alles wat je bij de Media Markt koopt echt is? Ik bedoeld die koptelefoon is 200 euro. Dan lees je toch wel even wat dingen na voordat je zo’n investering doet op die leeftijd? Je hebt ergens wel gelijk, alleen soms is het wel heel makkelijk om zo even een topic open te gooien.

Bijdrager
    KarelWillem

De vraag is best gerechtvaardig hoor.

Met een beetje winkelen spaar je zo minstens 30 euro uit.
    En dat is best veel geld als je 15 bent.

Apple.nl:

Hoofdtelefoonstore.nl

En het kan vast met een beetje goede wil, nòg goedkoper.
    Dat hij daarbij wil weten of je echt wel de echte koopt, is te begrijpen.

Bijdrager
    MartijnvanOeffel

Oke, maar is er nou een manier om ze te onderscheiden? Of ze echt of nep zijn?

Bijdrager
    Speedooo

@KarelWillem

Wel goed kijken asjeblieft als je aan het shoppen bent. Je vergelijkt nu niet dezelfde headsets met elkaar. Die in de Apple Store staat is de:

• Beats by Dre Solo HD

Die in de hoofdtelefoonstore.nl staat is de:

• Beats by Dre Solo

De HD versie van de Solo staat er bekend om dat die net een tikje beter is dan de normale versie. Vandaar ook het verschil in de prijs.

Bijdrager
    N3RD

@MartijnH:
    Soms wil je een bevestiging op datgene dat je uitgezocht hebt. Ook al doe je VWO, op die leeftijd ben je nog een kind dat het geld met een bijbaan moet verdienen of met verjaardagen bij elkaar schrapen. Op die leeftijd vraag je nog naar bevestigingen van volwassenen en weeg je de antwoorden met elkaar af.
    .

@MartijnvanOeffel
    :
    Wellicht een idee om deze vraag ook te stellen op GoT, wel eerst zoeken! :sarcastic:

Inactief
    Anoniem

hey, ik heb net een site gevonden, waarbij de solo hd in euro’s 92 euro is! echte! eve wat goedkoper dan voor 172 bij de mediamarkt:P

http://www.bestheadphonesonsale.com/monster-beats-solo-hd-black-p-29.html

als je even verder op de site kijkt, zie je ook heel veel andere beats (bij over-ear) zoals studio, pro, enz.

in heel veel kleuren en sommigen ook met MLB clubs(baseball uit amerika zoals de new york yankees)

;)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.