15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    rotkivvvv

Verschil tussen de EyeTV 200 en 250

Ben nieuw op dit formum. iedereen gegroet. Zou graag weten of iemand het wezenlijk verschil kent tussen het EyeTV-kastje 200 en 250.
    Ja, de 200 wordt waarschijnlijk niet meer gemaakt. De 250 is de opvolger. Maar waarom kostte de 200 zoveel meer. Zijn er minder mogelijhkheden met de 250, Is de 250 van mindere kwaliteit ?
    Kan iemand dat vertellen ? Beste dank.

Bijdrager
    Yaris

Ik ken niets van EyeTV, maar logischerwijze zou ik denken dat de 250 toch juist meer mogelijkheden moet hebben en van betere kwaliteit zijn dan de 200. Dat hij goedkoper is heeft dan waarschijnlijk te maken met de verlaging van de produktiekosten, betere produktietechnieken enz. Kijk eens hoeveel de eerste cd-spelers, dvd-spelers, digitale camera’s, GSM’s, computers kostten en hoe weinig ze nu nog kosten.

Moderator
    unSOUND

De 200 kan ook naar mpeg4 coderen, wat veel voordelen heeft met betrekking tot achteraf monteren. Tevens gebruikt die de snellere FireWire poort, en is gelijk ook een FireWire hub.

Bijdrager
    CalmCruiser

De 250 is beter voor je mac. Het heeft nl. een eigen prosessor waardoor de cpu van de mac niet wordt belast!. Tevens kan je met de 250 externe devices zoals camcorders en VCR’s aansluiten.

Moderator
    unSOUND

Dat heeft de 200 ook allemaal hoor…

Bijdrager
    1984

De Elgato 200 heeft inderdaad meer te bieden dan de 250 is nog wel verkrijgbaar zolang de voorraad strekt.

Bijdrager
    CalmCruiser

Ja misschien is de 200 net zo goed maar wel tig keer zo groot dan de 250. Ik heb het liefst zo min mogelijk appatuur op mijn buro. De 250 is amper groter dan een iPod en dat is cool 8)

Bijdrager
    rotkivvvv

Hartelijk dank voor de commentaar.
    Nog een vraagje. Hoe zit het met de teletekst ondersteuning van beide apparaten en de mogelijkheid om die teletekst (de ondertitelingpagina dus – 888) op een DVD te branden samen met het beeld. het is voor gehoorgestoorden.

Moderator
    unSOUND
    ”CalmCruiser”

Ja misschien is de 200 net zo goed maar wel tig keer zo groot dan de 250.

Hij is op een aantal punten zelfs BETER dan de 250…
    en dat vind ik nu net wat belangrijker dan de afmetingen. :wink:

Moderator
    unSOUND

Op de 200 kun je gewoon teletekst oproepen en opnemen. Of de 250 het kan weet ik niet zeker, maar ik verwacht het wel…

Bijdrager
    1984

Je kunt ook de teletekst browser downloaden,

[/url]

Bijdrager
    rotkivvvv

Dat laatste, van Newbie, is dat met de 250 of 200 ?

Bijdrager
    1984

Ik ben hier geloof ik de enigste “Newbie” :)
    Maar voor die Teletekst Browser , heb je geen hardware nodig zoals Elgato EyeTv 250 of 200 ,deze kun je hier http://teletekst.nos.nl/?notf.html gratis downloaden,

Bijdrager
    SeaTrue
    ”1984″

Ik ben hier geloof ik de enigste “Newbie” :)
    Maar voor die Teletekst Browser , heb je geen hardware nodig zoals Elgato EyeTv 250 of 200 ,deze kun je hier http://teletekst.nos.nl/?notf.html gratis downloaden,

hoe krijg jij je apps doorschijnend?

Bijdrager
    1984

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.