7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    baartje

Verschil tussen Apple In-ear headphones MA850g/a en MA850g/b

Hallo iedereen,

Ik was aan het zoeken naar apple in-ear headphones. Echter op veel plaatsen is de MA850g/a te koop i.p.v. de MA850g/b die in de apple store verkocht worden. Waarschijnlijk is de ‘b’ de nieuwe, maar weet iemand de verschillen hiertussen? Ben namelijk erg benieuwd. De ‘a’ is op verschillende plaatsen een stuk goedkoper te krijgen dan de ‘b’ in de apple store.
    Thanks in advance!

Bijdrager
    ququlequ

Ik raad je aan om in-ear headphones te kopen van een ander merk. Van Apple heb ik al te veel oordopjes versleten. Die dingen gaan na een goed half jaartje kraken. Ik loop nu ongeveer al twee jaar met in-ears van Sennheiser. Goeie kwaliteit en nooit problemen mee gehad. En trouwens ook stukke goedkoper.

Bijdrager
    baartje

Tsja, ik heb ook in-ears van sony. Dus ik wilde die van apple graag eens proberen.
    En de ‘a’ versie is goedkoper dan de ‘b’ versie..vandaar dat ik graag het verschil wilde weten!
    Iemand?

Bijdrager
    ququlequ

Denk dat de a versie de eerste generatie is. Maar die waren totaal niet handig. 1 maat oortjes. De nieuwe generatie krijg je 3 verschillende maten.

Bijdrager
    baartje

Volgens mij is er een verschil dat de ‘a-versie’ niet geschikt was voor iphone 3gs?, In ieder geval niet voor de 4, daarbij zou het vollume niet werken? Weet iemand meer?

Bijdrager
    N3RD

In de tijd dat ik voor school in de trein zat heb ik ook Sennheiser gehad, met een tulipplug/mini-USB tussenstukje voor mijn PDAfoon. Drie jaar meegedaan, ligt ergens in een la maar nog steeds toppie!

Bijdrager
    baartje

Humm..niemand ervaring met beide? Of die het verschil weet?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.