3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    appleimacg5

verschil MacBook Pro 2019 t.o.v. 2016 model

Ik overweeg mijn macbook en MacBook Pro te verkopen op MP en te gaan werken met 1 laptop. Dus samen inruilen en een nieuwe 2019 versie kopen.

Ik heb nu late model 2016 met Touch Bar (een 13 inch met 512 GB ssd). Op zich blij mee maar van begin af aan werd hij erg erg warm zeker als ik hem op schoot gebruik.  De Touch Bar is geen must voor me want gebruik ik zeker niet naar de mogelijkheden.

Nu is mijn vraag: Wat voor verschil zou ik kunnen verwachten met mijn huidige 2016 model? Sneller ? beter accu? Etc. Ik heb nu 8 GB geheugen ram.

Bijdrager
    aartjan.nl/blog

Ik zou even checken op https://browser.geekbench.com hoeveel het scheelt (grofweg 4x zo snel dus enorm),

maar de vraag is wat je er mee doet? Heavy video editing en 3D en games? Dan wel. Al het andere? Dan niet.

• En de snelle zijn wel erg duur dus reken op 3000,-
    • Zonder Touch bar is er niet meer.
    • Accu maakt niet veel uit, al gaat een nieuwe accu uiteraard weer langer mee
    • Warmte heeft misschien te maken met een fout, check Activiteiten Monitor. Nieuwe Safari is meestal boosdoener: pak een andere browser dan.
    • Normaliter zou de koeling vrijwel nooit aan moeten gaan.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 2 weken geleden door aartjan.nl/blog.
    Bijdrager
    appleimacg5

Dank!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.