5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    ArthurZZZ

Verschil koptelefoon links rechts in iTunes

Ik heb soms een verschil in balans als ik naar muziek luister in iTunes. Ik denk dat het alleen maar in iTunes is. Ik heb altijd een koptelefoon op dus het zou ook aan de koptelefoon kunnen liggen. Maar het verschil lijkt alleen soms op te treden, waarschijnlijk bij een bepaald nummer of zo. Ik kan dus ook niet goed onderzoeken of het aan de koptelefoon ligt. maar, mijn vraag!!!:) kan je de balans in iTunes van een nummer veranderen? Ik kan het namelijk niet vinden!!!:(

Bijdrager
    Zout

je kunt het instellen in je sysyteemvoorkeuren->Geluid daar heb je een balans schuif je. Ik had bij voorgaande OSX versies last van een spontaan veranderende balans instelling, misschien heb jij hier ook wel last van. Mijn advies: Update ff naar 10.2.4 en naar iTunes 3

Bijdrager
    ArthurZZZ

Zit al in 10.2.4 en iTunes 3.. dus das niet ut probleem:) Maaruh, erg lomp, maar inderdaad, in systeemvoorkeuren, Geluid stond het verkeerd!!!! stom zeg.

Bijdrager
    Missundaztood

het schijnt een bug in 10.2.4 te zijn. lees dit draadje maar eens.

http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?t=3991

Bijdrager
    ArthurZZZ

Ah fuck.. bij mij verandert het dus elke keer weer als die computer uit is gegaan!!!!!!!!!!!!!!!! Erg verrot… Dit soort dingen merk ik vaker in OS X, bijvoorbeeld dat een folder altijd helemaal onderaan begint met een hoop ruimte onderaan, naja, moeilijk uit te leggen, maar OS X heeft meer van dit soort kuren, moet toch opgelost worden 10.3… weet iemand trouwens of dit wel een gratis update wordt?:P

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.