13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    iDavid

verschil iPhone met GPS en zonder

Hallo,

De iPhone 3G heeft GPS aan boord, de oude iPhone heeft dat niet, beide hebben ze Maps. Het enige verschil dat ik kan opmerken is dat de oude iPhone een hele grote circel geeft waar je bent, en de 3G met GPS op 5 meter nauwkeurig laat zien waar je bent. Meer niet?

De rest van de functies hebben de oude iPhones ook gewoon?

bedankt

Geblokkeerd
    Anoniem

Google, iPhoneclub.nl… zoek eens even ;)
    D’r zijn echt al ontiegenlijk veel berichten via deze site en anderen te vinden over de verschillen.

Bijdrager
    RJ

In principe wel, maar uiteraard is de snelheid van het internet over het mobiele netwerk anders: De nieuwe iPhone heeft een 3G chip (daarom heet de iPhone ook zo) en de oude iPhone werkt over gprs, wat aanzienlijk langzamer is.

Bijdrager
    iDavid

ja hehe, de verschillen tussen 3G en GPRS weet ik. Ik heb zelf een iPhone 2G. Maar het voordeel van gps is mij niet duidelijk…. Alleen dat je precies weet waar je bent in maps? En voor de rest.

Verstuurd vanaf mijn iPhone @ GPRS

Bijdrager
    karel_appel
    ”iDavid”

ja hehe, de verschillen tussen 3G en GPRS weet ik. Ik heb zelf een iPhone 2G. Maar het voordeel van gps is mij niet duidelijk…. Alleen dat je precies weet waar je bent in maps? En voor de rest.

Verstuurd vanaf mijn iPhone @ GPRS

Nou dan weet je alles want dat is het.

Bijdrager
    MacBooky

En je kan nu alle typen koptelefoon inpluggen zonder speciaal verloopje :) Behalve dan die van vroegah met die dikke stekkers

Bijdrager
    Afroman

De verschillen
    -3G
    -GPS
    -3.5 mm plug
    -iets snellere processor
    -iets ander scherm(qua kleuren en zo)
    -andere achterkant

Bijdrager
    iDavid
    ”mr.x

De verschillen
    -3G
    -GPS
    -3.5 mm plug
    -iets snellere processor
    -andere achterkant

wat houdt die 3.5mm jackplug in?

Over het scherm ben ik het eens, die is anders, maar gewoon veel lelijker. Erg geelig.

Bijdrager
    Osiso

Die 3.5mm plug zit ook in de iPhone 2G, maar bij de oude zat hij dieper en de meeste ‘normale’ oordoppen kunnen er niet in, omdat de ingang te diep zat. Bij de iPhone 3G is dit verbeterd.

Bijdrager
    iDavid
    ”Osiso”

Die 3.5mm plug zit ook in de iPhone 2G, maar bij de oude zat hij dieper en de meeste ‘normale’ oordoppen kunnen er niet in, omdat de ingang te diep zat. Bij de iPhone 3G is dit verbeterd.

dat hebben ze expres gedaan zodat er geen oordoppen van derde partij in kunnen.

Moderator
    unSOUND
    ”iDavid”

Beetje een onzinnig argument, aangezien Apple zelf ook doppen van andere merken verkoopt…

Bijdrager
    iDavid
    ”unSOUND”
    ”iDavid”

Beetje een onzinnig argument, aangezien Apple zelf ook doppen van andere merken verkoopt…

denk het niet, ze hebben toch op hun vingers na kunnen tellen dat er nooit oordoppen in gaan passen op die manier? waarom zouden ze het anders doen?

Bijdrager
    Afroman
    ”iDavid”
    ”mr.x

De verschillen
    -3G
    -GPS
    -3.5 mm plug
    -iets snellere processor
    -andere achterkant

wat houdt die 3.5mm jackplug in?

Over het scherm ben ik het eens, die is anders, maar gewoon veel lelijker. Erg geelig.

Scherm vind ik erg mooi, maar zo’n enorm verschil is het niet tegenover de eerste iPhone.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.