-
Q:InactiefAnoniem17 oktober 2008 om 15:00
Verschil 2.0 Ghz en 2.4 Ghz Macbook?
Hey,
is het verschil tussen 2.0 en 2.4 Ghz bij normaal gebruik (lees, internet, lichte photoshop, tekstverwerking, download en spelletjes) merkbaar of is dit te verwaarlozen?
En dan niet de grotere harde schijf meegeteld.Alvast bedankt.
Die 400Mhz extra merk je vooral bij programma’s die het nodig hebben:
Games, zwaardere Photoshopbestanden, maar ook Illustrator, Indesign en andere programma’s die
veel hebben aan meer snelheid kunnen een mooi voordeel halen met die 400Mhz.Maar voor de gemiddelde internetter, mailer en ieniemienie Photoshoppers die hun Hyves-foto
oppoetsen zal die 400Mhz niet nodig zijn.InactiefAnoniem17 oktober 2008 om 15:29zowel de 2.0 als de 2.4 hebben toch een verlicht toetsenbord..?
edit. nee sorry, wat men hopt doet men vaak denken. Maar in dit geval was dat jammergenoeg niet het geval…
Nee, enkel de 2,4 ghz..
Ik weet niet of je een iMac of Mac Pro ernaast hebt.. maar die kan je eventueel gebruiken voor het “zwaardere” werk.. Zo doe ik het ook althans.. Ik ga de MacBook gebruiken voor alleen school,internetten en foto’s
Succes in ieder geval
wat is nu werkelijk de meerwaarde van een verlicht toetsenbord?
Mocht het glanzende scherm reflecteren, lijkt het mij alleen maar irritant.Kortom; ik zou voor de langzamere gaan. Het geld dat je dan overhoud kun je goed investeren in een grotere harde schijf of meer geheugen. Dat verschil merk je veel sneller
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.