8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Verschil 2.0 Ghz en 2.4 Ghz Macbook?

Hey,

is het verschil tussen 2.0 en 2.4 Ghz bij normaal gebruik (lees, internet, lichte photoshop, tekstverwerking, download en spelletjes) merkbaar of is dit te verwaarlozen?
    En dan niet de grotere harde schijf meegeteld.

Alvast bedankt.

Bijdrager
    Xcode

Ja, dan is het verschil zéker te verwaarlozen. Er is trouwens nog een verschil: de 2.4GHz MacBook heeft nog een verlicht toetsenbord.

Geblokkeerd
    Anoniem

Die 400Mhz extra merk je vooral bij programma’s die het nodig hebben:
    Games, zwaardere Photoshopbestanden, maar ook Illustrator, Indesign en andere programma’s die
    veel hebben aan meer snelheid kunnen een mooi voordeel halen met die 400Mhz.

Maar voor de gemiddelde internetter, mailer en ieniemienie Photoshoppers die hun Hyves-foto
    oppoetsen zal die 400Mhz niet nodig zijn.

Bijdrager
    Xcode

Dat valt ook wel weer mee joram. Over enkele jaren zal je het wél gaan merken.

Inactief
    Anoniem

zowel de 2.0 als de 2.4 hebben toch een verlicht toetsenbord..?

edit. nee sorry, wat men hopt doet men vaak denken. Maar in dit geval was dat jammergenoeg niet het geval…

Bijdrager
    Afroman

Nee, enkel de 2.4 Ghz. Maar daar betaal je ook wel voor.

Bijdrager
    Xiapano

Nee, enkel de 2,4 ghz..

Ik weet niet of je een iMac of Mac Pro ernaast hebt.. maar die kan je eventueel gebruiken voor het “zwaardere” werk.. Zo doe ik het ook althans.. Ik ga de MacBook gebruiken voor alleen school,internetten en foto’s

Succes in ieder geval

Bijdrager
    Ganymedus

wat is nu werkelijk de meerwaarde van een verlicht toetsenbord? :?
    Mocht het glanzende scherm reflecteren, lijkt het mij alleen maar irritant.

Kortom; ik zou voor de langzamere gaan. Het geld dat je dan overhoud kun je goed investeren in een grotere harde schijf of meer geheugen. Dat verschil merk je veel sneller

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.