8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Lucas

Verrassing:

Toch wel weer leuk hoor!

“…ThinkSecret has posted screenshots from the iPhone which reveals several applications and features that have remained hidden in the 6 month lead up to the iPhone’s release….”

http://www.thinksecret.com/news/0706iphoneinterface.html

Bijdrager
    Shannon

Wat mij opvalt is dat bovenaan nog cingular staat, en geen AT&T. Verder weer mooie screenshots:)
    Ik bedoel ermee, dan hebben ze die foto toch al even in bezit zou je zeggen.

Bijdrager
    Pixxa

Nee is niet helemaal waar, sommige masten hebben nog als ID Cingular. Deze zijn nog niet omgezet.
    Heeft alles te maken met de naamsverandering wat niet in een week doorgevoerd is.

Bijdrager
    macmartijn

NOG EEN HALF UUR!:wink:

groet,
    een wanhopige :apple:-fan:wink:

Inactief
    Anoniem

Ach… zodra het personeel van Apple Europa er een krijgt ga ik er even mee spelen.:wink:

Bijdrager
    macmartijn
    ”Zakske”

Ach… zodra het personeel van Apple Europa er een krijgt ga ik er even mee spelen.:wink:

Werk je in een Apple Store??:)

Inactief
    Anoniem
    ”macmartijn”

Werk je in een Apple Store??:)

Nee, met “personeel van Apple” bedoel ik medewerkers van Apple zelf. Vriend van m’n zus is manager bij Apple en die krijgt er dus één gratis… en als die achterlijke zus van mij niet vertrokken was bij Apple zij dus ook. Dom kind!:?

Bijdrager
    Neptunus

Wat denk ik ook wel als verassing kan worden geclassificeerd is dat er een gerucht rondgaat dat de iPhone in Europa wordt uitgerust met HSDPA… Wat zou daarvan waar zijn?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.