9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    steene

Verplaatsing van host naar andere host (wordpress site)

Hoe verplaats ik mijn ganse database naar een andere host?
    de files uiteraard zijn te back uppen maar de ganse database zodat ik niets verlies?

en welke host is het stabielste voor een niet al te hoge prijs…(een vraag die al vaker is gesteld uiteraard, maar ik dacht terwijl ik toch bezig ben)

Bijdrager
    marcin

Hoe je de hele database moet backuppen zou ik eerst moeten uitzoeken.
    Maar ik kan je wel een hosting bedrijjf aanraden: www.sohosted.com/wizard/
    Je betaald voor:

Pakket 1 (de goedkoopste)
    200MB schijfruimte
    4GB Dataverkeer
    Mysql en Access
    1.50EUR / maand

Bijdrager
    J.

Dan kan je beter naar one.com gaan…

Daar is het 1,25 voor 1000mb, ongelimiteerd bandwith enzo… Ga maar is kijken. www.one.com

Bijdrager
    wKamsma

Wanneer je PHPMyAdmin hebt geinstalleerd op je host kun je gewoon een export van je database doen. Die kun je op je nieuwe host met PHPMyAdmin dan weer importeren. Dat kan volgens mij ook met CocoaMySQL of een andere MySQL administrator.

Bijdrager
    marcin
    ”J.?”

Daar is het 1,25 voor 1000mb, ongelimiteerd bandwith enzo… Ga maar is kijken. www.one.com

Off-topic
    Van one.com had ik nog niet gehoord.
    Hoe is de service? Goedkoop zijn ze wel.

Bijdrager
    J.
    ”marcin”
    ”J.?”

Off-topic
    Van one.com had ik nog niet gehoord.
    Hoe is de service? Goedkoop zijn ze wel.

de service is goed vind ik, 24h per dag 7/7 live hulp via een soort van messenger. Wel in engels, maar tijdens de werkdagen en werkuren is er nederlandse support.

Bijdrager
    d.C.
    ”J.?”

de service is goed vind ik, 24h per dag 7/7 live hulp via een soort van messenger. Wel in engels, maar tijdens de werkdagen en werkuren is er nederlandse support.

En downtime? Veel last van?

Ziet er zeer interessant uit.

Bijdrager
    J.
    ”d.C.”
    ”J.?”

En downtime? Veel last van?

Ziet er zeer interessant uit.

zelden of nooit, ik heb het denk ik een keer voorgehad en was maar een minuutje ofzo

Bijdrager
    marcin

cool. De volgende domeinnaam zal ik daar wel even registreren. (of een keer eentje verhuizen.)
    Bedankt voor de tip.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.