5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    tuty100

verlichting ipod doet raar

ik heb een ipod touch 32 gig 3 gen nu als ik die wil gebruiken gaat dat als mijn brightness op minder dan 50% staat dan is er over het algemeen geen probleem maar vanaf dat die boven de 50% komt valt de verlichting gewoon uit soms ook as die onder de 50% staat en als ik op de aan/uit knop druk verzet hij het volume altijd 1 blokje naar boven en gaat ook uit als ik op de volume op knop druk blokkeert die mijn ipod ook gaat hij soms gewoon is stand-by mode ik heb al geprobeerd opnieuw iOS 4.3.5 te downloaden maar hij heeft het nog altijd heb al hersteld van back up zonder back up nu hij heeft een paar manden niet gebruikt geweest dus misschien is dit het probleem

Bijdrager
    LighScan

Als je hulp verwacht, kan je het best je kansen verhogen door je tekst een beetje ordelijker in te delen, met o.a. gebruik van punctuatie.

Bijdrager
    ipieter01

inderdaad, ik ben na (denk ik) drie zinnen al gestopt omdat ik de tekst niet meer begrijp. Waarom start je eigenlijk een nieuw topic? het andere is nog minder dan twee dagen oud…

Maar goed, als je het al hersteld hebt, probeer eens zonder back-up terug te zetten. misschien heb je ook corrupte files teruggezet.

Laat het eens weten, en het liefst met onze vriend: de .:wink:

Bijdrager
    Yggdrasil

Je hebt gisteren exact hetzelfde topic geopend: http://www.onemorething.nl/community/topic/ipod-touch-verlichting-doet-raar

Een gouden tip: Doe eens wat aan je interpunctie man. Je tekst is niet eens leesbaar. Als je op deze manier tewerk gaat kun je er van op aan dat je gewoon géén hulp krijgt.

Op deze manier bv:

Ik heb een iPod touch 32GB (3e generatie). Ik kan de iPod enkel gebruiken als de schermverlichting onder 50 % blijft. Van zodra ik de schermverlichting verhoog naar een waarde boven 50%, valt de verlichting gewoon uit. Als ik op de aan/uit knop druk, verzet hij het volume altijd met 1 blokje. Als ik dan op de volumeknop duw, blokkert mijn iPod of gaat hij gewoon in stand-by modus.

Ik heb al geprobeerd iOS 4.3.5 opnieuw te downloaden maar de fouten blijven terugkeren. Ik heb de iPod al hersteld met een back-up maar ook zonder resultaat. Nu heb ik hem een paar maanden niet gebruikt. Misschien is dit het probleem?

Bijdrager
    Hansi2124

Graag verder in je andere topic.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.