9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    domipro

Verlichte toetsenbord

Om in het donker te kunnen werken, ben ik op zoek naar degelijk toetsenbord voor de Mac Pro.
    Na zoeken op het net, zag ik Moshi’s bord maar deze is zonder usb-hub en van blinkende plexi voorzien die vingersporen achter laat.
    Het liefst moet het dimbaar zijn.

Enig aanbevelingen ?

Thanks

Bijdrager
    computer space

blind typen?

Bijdrager
    SunKeeper

USB-led lampje in de USB-poort van het toetsenbord prikken.

Gebruik ik zelf ook soms, werkt prima.

Bijdrager
    robinho96

Wat is je budget?
    Heb je een bepaald merk voor ogen?

Het zou beter zijn als je deze dingen erbij zegt, dan kunnen we je eentje aanbevelen.

Bijdrager
    domipro

Nee, niet voor blind typen, maar Photoshop.
    Budget is niet belangrijk, zolang het maar dimbaar is (weinig licht bij retouchewerk +/- 30 lux) en het over een usb hub beschikt voor muis en tablet. Ook zeker nood aan numeriek pad.

Bijdrager
    iep

Gaming toetsenborden hebben nog wel eens vaak zo’n verlichting. Een bekende is de Ducky Shine (het is tevens een mechanisch toetsenbord en daardoor niet echt goedkoop).

Bijdrager
    domipro

Het zal een SteelSeries Apex worden…

Bijdrager
    boerke

Inderdaad Gaming toetsenbord,
    Ik heb vorig jaar zo’n ding besteld voor mijn zoontjes verjaardag,
    (logitech G510)
    was toen iets van 40 euro!
    een supergroot massief ding.
    Heeft helaas geen USB hub (maar dat is sowieso al zeldzaam, en een simpel hubje kost bij de Action 2 euro)
    maar wel verlichting, numeriek, en 3 x 18 on the fly extra programmeerbare toetsen (erg leuk voor photoshop) en bovendien een eigen geluidkaart + volume controle.

Uiteindelijk had ik spijt dat ik er geen 2 had besteld..(een voor mij)

Prijscontrole nu (tweakers) laat mij zien dat’ie momenteel op 120 euro zit! (WTF)
    (misschien toch maar verkopen?)

Inschrijven bij tweakers.net, toetsenborden uitzoeken in een verlanglijst, en een prijsalert instellen loont soms de moeite!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.