11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Zenn

Verlenging MobileMe

Zit met een vraag:

Ik heb sinds ongeveer een maand een MobileMe account, kan ik deze nu al een jaar verlengen door een nieuw pakket te kopen of moet ik echt wachten tot de dag zelf dat de huidige vervalt?
    :?

Bijdrager
    MrAcid

Je kunt hem gewoon verlengen.

Bijdrager
    PowerMacje

Natuurlijk hoef je niet te wachten:)
    Apple wil natuurlijk zo snel mogelijk geld zien :innocent:

Bijdrager
    junjur

Ik heb nog een vraagje over MobileMe. Ik synchroniseer nu gewoon mijn contacten en agenda via iTunes. Mailen doe ik via Gmail.

Als ik een MobileMe trial account aanvraag, dan kan ik dus mijn contacten en agenda pushen naar mijn telefoon en vice versa. Wat voor andere voordelen biedt MobileMe mij? Ik kan dus foto’s uploaden naar een account, ik kan mijn agenda en contacten via internet raadplegen.

Kan ik niet beter gewoon zo doorgaan? Kan ik makkelijk, als de trial afgelopen is, mijn iPhone en Mac weer zo instellen dat alles weer gladjes op de oude manier verloopt?

Wat raden jullie mij aan?

Bijdrager
    Zenn
    ”MrAcid”

Je kunt hem gewoon verlengen.

Plaatjes quoten is niet zo prettig op het forum…
    – Zerk

”PowerMacje”

Natuurlijk hoef je niet te wachten:)
    Apple wil natuurlijk zo snel mogelijk geld zien :innocent:

Bedankt :D

Bijdrager
    Vin
    ”junjur”

Ik heb nog een vraagje over MobileMe. Ik synchroniseer nu gewoon mijn contacten en agenda via iTunes. Mailen doe ik via Gmail.

Als ik een MobileMe trial account aanvraag, dan kan ik dus mijn contacten en agenda pushen naar mijn telefoon en vice versa. Wat voor andere voordelen biedt MobileMe mij? Ik kan dus foto’s uploaden naar een account, ik kan mijn agenda en contacten via internet raadplegen.

Kan ik niet beter gewoon zo doorgaan? Kan ik makkelijk, als de trial afgelopen is, mijn iPhone en Mac weer zo instellen dat alles weer gladjes op de oude manier verloopt?

Wat raden jullie mij aan?

Die vraag heb ik nou ook!! + loopt de trial vanzelf af of wordt er dan ineens vanzelf geld afgeschreven en je abonnement verlengt?

Moderator
    Rivanov

Er staat volgens mij duidelijk bij de Trial aanvraag dat je zelf handmatig moet zeggen dat je ‘m wilt stoppen. Anders verlengd hij ‘m automatisch.

Bijdrager
    dduur

bedankt….. hoe zeg ik mijn mobile me op???

Bijdrager
    remco pardoel

als het probleem met synchroniseren opgelost wordt …. heel graag …
    Ik kan het nu maar voor een derde gebruiken

mail en agenda is top!
    adresboek synchroniseren is FLOP!

Bijdrager
    TypeWriter
    ”remco

als het probleem met synchroniseren opgelost wordt …. heel graag …
    Ik kan het nu maar voor een derde gebruiken

mail en agenda is top!
    adresboek synchroniseren is FLOP!

Ik stond op het punt mijn trial op te zeggen, maar ben er uiteindelijk in geslaagd de agenda ook te synchroniseren. Ik had het probleem met de melding dat de data inconsistent waren. Na veel gepruts (waarbij de Apple helpdesk me absoluut NIET verder geholpen heeft) was het ‘ineens’ opgelost. De precieze oorzaak is me nog steeds onduidelijk, maar het lijkt te maken te hebben met de account(s) op de Mac versus de account op MobileMe: ik heb alle accounts op de Mac behalve één verwijderd, en toen via ‘geavanceerd…’ de data op mobileMe vervangen door de data op de Mac. Ik vermoed dat ergens in het proces de accountnaam op de Mac niet meer overeenstemde met die op MobileMe en dan synct ie niet meer.

HE

Bijdrager
    NI3LS

Kon je via eBay geen licentie van 49 euro kopen voor MobileMe ofzo?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.