7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    JimmyNL

Verlanglijst

Hopelijk zit ik hier goed, maar ik wilde graag weer overzicht hebben in de apps die ik ook gekocht heb en heb er daarom een hele hoop weg gegooid die ik niet gebruik (dit zal vooral van die gratis apps die je dan even probeert maar wat toch niet iets is).

Alleen heb ik perongeluk ook enkele betaalde apps verwijderd, nu heb ik bijvoorbeeld iMovie, Pages, Numbers, Keynote en Garageband weg gegooid terwijl ik deze eigenlijk wilde bewaren. Ik had begrepen dat je de apps zou verbergen, maar toen ik deze 5 apps weer wilde downloaden zag ik dat er weer voor moest betalen. Dat zou me ruim €40,- kosten terwijl ik deze al eerder gekocht heb.

Nu dacht ik, dan zet ik ze op mijn verlanglijst en als ik ze echt nodig heb ik koop ik ze wel, maar toen ik ze op mijn verlanglijst wilde zetten kreeg ik de volgende melding:

Alleen kan ik dat helemaal niet vinden. Iemand die toevallig weet of ik ze terug kan krijgen en zo ja, hoe ik ze terug kan krijgen (zonder er voor te betalen, aangezien ik dat al een keer heb gedaan)

Bijdrager
    Targaryen

Als je die apps eerder al hebt gekocht, dan moeten ze echt wel bij je aankopen staan. Kijk eens in je aankoopgeschiedenis. Die kun je vinden onder je account-informatie in iTunes.

Bijdrager
    JimmyNL

Ze stonden eerst bij mijn lijst van aankopen, alleen daar heb ik hem verborgen (tenminste dat dacht ik).

Is het niet zo dat ik die lijst van verborgen apps ergens terug kan vinden? Dat ze daar bij staan?

Bijdrager
    Targaryen

Hier heb je je antwoord: ‘How to unhide purchases from the iTunes Store’

https://support.apple.com/en-us/HT201322

Bijdrager
    JimmyNL

Thanks, daar staan ze inderdaad!

Bijdrager
    GoeieDag

Bericht aanpassen? Klik eens voor de grap op het pijltje wat verschijnt als je over je avatar heen gaat… Toe maar, je bent geen omaatje van 81, maar een potente student van 23 jaar, die moet dat toch wel voor elkaar krijgen?!8-)

Bijdrager
    JimmyNL
    GoeieDag op 04 januari 2016

Bericht aanpassen? Klik eens voor de grap op het pijltje wat verschijnt als je over je avatar heen gaat… Toe maar, je bent geen omaatje van 81, maar een potente student van 23 jaar, die moet dat toch wel voor elkaar krijgen?!8-)

Ik weet niet of ik dat durf hoor…:angel:

Maar ik wist niet waar het kon, maar bedankt voor de tip! Weet ik het voor de volgende keer.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.