15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Adriaan MoI

Verkooppunten apple muismat

Ik ben op zoek naar een winkel in nederland die deze muismat verkoopt (komt van missingbite.com):

Bijdrager
    Bob Ross

Tipje, als je een hoge resolutie afbeelding hebt van iets vergelijkbaars kan je ’t bij de Hema als foto op een muismat laten drukken. Misschien handig voor als je deze mat niet kan vinden.

Bijdrager
    trabant

Anders een fotootje als muismat laten maken bij de Hema.

Bijdrager
    Brimme

Vandaag een mooie zwarte muismat gekocht waar ik een apple sticker op ga plakken.

Moderator
    unSOUND

Ik heb gewoon een foto van het toetsenbord van mijn iBook bewerkt, uitgedraaidt en geplastificeerd. Mooie muismat, lekker plat, uitermate goedkoop, en er is er maar 1 van.

:wink:

Bijdrager
    WouterP
    ”unSOUND”

Ik heb gewoon een foto van het toetsenbord van mijn iBook bewerkt, uitgedraaidt en geplastificeerd. Mooie muismat, lekker plat, uitermate goedkoop, en er is er maar 1 van.

:wink:

Slim gedaan hoor

Bijdrager
    ATT

Ik heb hem in het zwart en die heb ik gratis gekregen met een beetje erg veel slijmen bij een apple center :wink:

Bijdrager
    Hugoengels

To Unsound:

Wat een gave muismat zeg!

Alleen wat een lelijke muis:oops:

Hoe voorkom je dat die muismat gaat schuiven?

Moderator
    unSOUND

dubbelzijdig tape…

Moderator
    Pete.Z
    ”1234567890″

Ik ben op zoek naar een winkel in nederland die deze muismat verkoopt (komt van missingbite.com):

Komen nog weleens voorbij op Ebay.

Bijdrager
    eRic@MacOSX

Unsound! Respect! Wat een mooie muismat!!!!!!!!! Zonde van de muis die zou ik gelijk doen verdwijnen.:wink:

Bijdrager
    Deskman

Niks mis met die muis… Anders een keer bij Jan des Bouvrie wit laten spuiten.

Bijdrager
    sarasin
    ”Deskman”

Niks mis met die muis… Anders een keer bij Jan des Bouvrie wit laten spuiten.

ja en dan een blokkendoos terugkrijgen?

Bijdrager
    scab
    ”unSOUND”

De muis is niet mooi, wel een stuk functioneler dan de Applemuis…

Bijdrager
    Hermanko

Zo is dat, die originele Apple-muis mag dan mooi zijn maar is wel iets uit de computer-geschiedenis: toen Apple bijna-dood was..:lol: Hema idee, bedankt voor de tip!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.