9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    debskie

Verkoop Mac Pro Quad core

Hallo!

Ik heb een mooie Mac Pro te koop staan en ik wilde deze graag met enige spoed verkopen. Zijn er dat jullie weten ergens speciale inkooppunten waar ze interesse zouden hebben in mijn mac? Uiteraard staat de mac ook op marktplaats. Alvast bedankt voor eventuele tips! EN mochten jullie iemand kennen die interesse heeft in een koopje, hieronder de gegevens!

Het gaat om:

MAC PRO Quad core met 3 interne harde schijven van ieder 750g (dus 2,2tb), 7200rpm videokaart en 16gb geheugen.

2x 2,66 GHz Dual Core Intel Xeon, met 11 GB 667 mHz Memory.
    Er draait Mac OS X lion 10.7.5 op deze computer.

– 2 x Apple Cinema display 20 inch
    – Bamboo pen tablet
    – wireless keyboard
    – alle bekabeling

Bijdrager
    Brombeer

Elke lommerd zal je er een “goede prijs” voor geven.
    En straks komt er een moderator met een lange snuit en die blaast dit advertentiedraadje uit.

Bijdrager
    Pivni Pes

Ik bied €10,-

Bijdrager
    Triumph

Nou ja het geheugen is het meeste waard, 50 euro

Bijdrager
    Pivni Pes

Geheugen meer dan €50,-?
    Oke, dan moet mijn bod iets wat reëler toch?

Na lang wikken en wegen kom ik tot een bod van €51,- inclusief afleveren bij mij thuis.

Bijdrager
    Demon Hunter

Je zou het eens bij Macbizz kunnen proberen. Ik kreeg daar een hele nette prijs voor mijn Mac Pro 2010, die ik daar ingeruild heb voor een 2013 MBA.

Bijdrager
    Shmoo

Bij alle Apple Resellers kun je op vandaag je Mac inruilen.

Nadeel is dat je geen contant geld krijgt maar een korting op je nieuwe Mac.
    Voordeel is dat je Mac vaker meer oplevert dan wanneer je hem op Marktplaats verkoop aan mensen die altijd gaan pingelen en afdingen.

Het inkoopprogramma loopt via Leapp en aangezien Leapp sowieso extreem duur is met tweedehands producten kunnen zij ook hoge waardes geven voor jouw oude Mac.

Bijdrager
    Pivni Pes

Net als Brombeer al bromt, het is gewoon een overduidelijke advertentie.
    De TS heeft ook niks meer van zich laten horen en hij heeft maar 1 post op dit forum geplaatst.

Bijdrager
    Shmoo

Ja en?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.