7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    scd

verkoop apps

Hoi, weet iemand ook of het mogelijk is één bepaalde app te verkopen aan een bedrijf, bijvoorbeeld 100 keer? Met een redeemcode kan dat niet (beperkt tot 50 maximaal).
    Het bedrijf dat belangstelling heeft, wil het liefst gewoon 1 keer betalen en dan 100 links uitdelen aan hun personeel. Is dat mogelijk of wat is anders de meest simpele manier? Wat ze niet willen is 100 keer door het hele aankoop proces lopen.

Bijdrager
    Shmoo

Dit soort dingen zijn niet echt fijn geregeld bij Apple. Je kunt iets met volume licenties doen maar dan moet je met verkoopmedewerker van Apple contact opnemen.

Maar je kunt toch 100 codes aanmaken die je vervolgens aan dit bedrijf geeft. Let wel op mensen die je app aankopen via een redeem code kunnen je app niet beoordelen of waarderen.

Bijdrager
    scd

Zoals ik al schreef: 100 codes aanmaken kan niet. De restrictie is 50 maximaal.
    Apple bellen… dat had ik zelf uiteraard ook al in het hoofd, maar ik hoop(te) dat je zoiets gewoon zelf kunt regelen. Bedankt voor de reactie in ieder geval!

Bijdrager
    prenkema

hockey app is dat niks voor je? hockey app

Bijdrager
    scd

hockey app? Verklaar u nader?

Overigens, ben er al achter dat je een Volume Purchase Program ID kunt aanmaken waarmee je volume licenties kunt kopen.
    Dus probleem is opgelost!

Voor wie dat interessant vindt:
    https://deploy.apple.com/qforms/web/index/avs

Je moet wel een bedrijf zijn, met D-U-N-S nummer, VAT nummer etc.

Bijdrager
    KarelWillem
    scd op 16 maart 2016

hockey app? Verklaar u nader?…

Distribution
    Build and upload your apps to HockeyApp. Testers can now download and install them. You have full control of who can access which app. Think of it as your personal App Store for testing.

Bijdrager
    rrkramer

Kun je er geen gratis app van maken en inlogaccounts verkopen?
    Zodat de eindgebruiker zelf de app kan downloaden, maar dat jij de logingegevens aan het bedrijf zelf levert.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.