13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Tarrie

[VERKOCHT] Mac OS 9 Games – wie heeft er interesse?

Hoi,

Ik heb nog een hele hoop Mac Os 9 Games over, wie heeft er interesse? Waarschijnlijk draaien veel ook nog in emulatie onder X, dat heb ik niet getest. Ik doe het liefst het hele pakket tegelijkertijd weg. De games zijn:

* X-Wing (Originele verpakking)
    * Kings Quest VII (Originele verpakking)
    * NPC (3d-shooter) (Originele verpakking)
    * Ideas That Changed The World (Educatieve CD-ROM) (Originele verpakking)
    * PGA Golf Tour II
    * Syndicate
    * Populous II
    * Theme Park
    * Power Poker
    * Around The World in 80 Days
    * The Labyrinth of Time
    * Eagle Eye Mysteries
    * Powermonger
    * Chuck Yeagers Air Combat

Als je interesse hebt, reageer of stuur een persoonlijk berichtje!

Bijdrager
    WebJ

Een deel van die spellen zat zeker in zo’n soort spellenpak gebundeld? Ik herken een heel aantal titels zo uit een spellenpak wat ik eerst ooit op een klokhuisdag gekocht heb…

Bijdrager
    Tarrie

Ja dat klopt inderdaad. Ik weet niet meer hoe dat pakket heette of wanneer ik het gekocht heb. Maar ik ga ervan uit dat jij verder geen interesse hebt?

Bijdrager
    WebJ

Nee, sorry, ik heb verder geen interesse. De naam van dat pakket weet ik ook niet meer, maar ik weet wel dat je verschillende pakketten had met verschillende spellen.

Bijdrager
    thijsbrg

Voor een paar spellen zijn OS X Patches te vinden hoor!

Bijdrager
    Tarrie

De spellen zijn verkocht!

moderator, mag het topic dicht?

Bijdrager
    Amsterdam

Het topic hoeft niet dicht, verdwijnt vanzelf onderaan de threadlijsten. :)

Bijdrager
    Tarrie

okee, wanneer gaat een topic wel dicht dan, als het onderwerp ergens ander besproken wordt?

Ik weet dat ik nu een RTFM riskeer, maar ik gok het er maar op :wink:

Bijdrager
    Amsterdam

Tarrie ik stuur je even een PB en ga je vertellen dat je de FM maar moet R-en lol nee hoor.

Een topic gaat alleen maar dicht als er reeds een draad loopt met dezelfde inhoud. Dan zouden er 2 exact dezelfde discussies op 2 verschillende plaatsen lopen en da’s jammer want dan zouden mensen een hoop interessante informatie (of crap, kan ook) missen.

Een topic gaat ook dicht als er nare dingen in staan zoals kwetsen van elkaar, beledigen, discrimineren, treiterij, uitlokking van narigheid of gewoon onbehouwen gedrag.

Niet geheel oninteressant is het lezen van ”Hoe stel ik het beste een vraag op MacOSX.nl” en mocht je geinteresseerd zijn dan zou je ook de regels en wenselijkheden op dit forum kunnen lezen.

Je mag mij altijd mailen. Ik heb een auto-response app draaien die automatisch “RTFM” terugstuurt.

:wink:

Geintje.

:innocent:

Bijdrager
    Tarrie

Hmm ja daar ben ik het wel mee eens. Toch zou ik zeggen, in het geval van software te koop die verkocht is, dat laat mensen alleen maar afkomen op iets waar ze geen zin in hebben, right?
    Ah, wacht, ik snap het al, ik kan natuurlijk de naam van het topic in verkocht veranderen…

ff kijken of dat kan…

(edit)

niet dat ik zie, toch jammer

(/edit)

Bijdrager
    Amsterdam

Done! :wink:

[size=9:c5c909b014]Gewoon het eerste bericht van deze draad bewerken en de titel aanpassen.[/size:c5c909b014]

Bijdrager
    WillemJ

Hallo.
    Ik ben geintreseerd in het spel The labyrinth of time. Mijn vraag verkoop je m ook los?

Bijdrager
    Deskman
    ”WillemJ”

Hallo.
    Ik ben geintreseerd in het spel The labyrinth of time. Mijn vraag verkoop je m ook los?

Nee, want twee postjes verderop staat

”Tarrie”

De spellen zijn verkocht!

moderator, mag het topic dicht?

Een andere manier om het topic dicht te krijgen is vloeken, beledigen en off-topic posten. Er schiet me alleen nu even niks te binnen. Behalve RTFM of RTFP waarbij P voor Posts staat…:P

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.