5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Vindplaats

[Opgelost] Verkeerde naam gekoppeld aan emailadres

Op mijn Macbook gebruik ik MacOs Hig Sierra 10.13.3. Im Mail zijn de instellingen van het mailadres p.pietersen@gmail.com:

Beschrijving: Pietersen gmail

Emailadres: Paul Pietersen <p.pietersen@gmail.com>

Daarnaast heb ik ook nog een emailadres:

Beschrijving Janssen gmail

Emailadres: Kees Jansen <k.janssen@gmail.com

Als ik nu een mail verstuur met het adres p.pietersen@gmail.com dan zie ik bij Verstuur  in de adresbalk staan: Kees Janssen <p.pietersen@gmail.com>.

De ontvanger heeft mij een antwoord gestuurd en hier staat bij Aan: Kees Janssen <p.pietersen@gmail.com>.

Ik hoop dat het duidelijk is. Wat gaat hier fout?

• Dit onderwerp is gewijzigd 9 maanden, 3 weken geleden door  Night. Reden: Topic opgelost

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Probeer eens in Mail die personen uit het geadresseerdenoverzicht te wissen. Dit vind je in het menu Venster. Ik had een tijdje terug eenzelfde probleem, en dat is uiteindelijk op deze manier opgelost, hoewel ik het wel een aantal keer moest proberen en het een paar keer terugkwam tot het uiteindelijk definitief gelukt lijkt te zijn.

Bijdrager
    Vindplaats

Dat heb ik gedaan, echter geen resultaat.

Bijdrager
    Vindplaats

Ik ben er uit. De fout zat in contacten. Daar was op de een of andere manier de verkeerde naam aan het emailadres gekoppeld. Bedankt voor het meedenken.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Ah, ja, dan los je het niet op in Mail, hoewel je daar het probleem tegenkomt:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.