6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Bazman

Verkeerde illustraties bij nummers op IPod

Ik heb een 60GB video IPod.
    Ik gebruik ITunes 7 en heb in dat programma handmatig de album foto’s als illustratie toegevoegd bij elk nummer.
    Maar op mijn IPod gooit ie al deze illustraties door elkaar. Gevolg is dat er verkeerde illustraties bij verkeerde nummers staan.

Weet iemand waar dit aan ligt?

Bijdrager
    bramvdb

Ik heb dat ook met sommige albums.
    Ik herimporteer dan de bewuste albums handmatig nadat ik ze van mijn iPod heb weggedaan en dan is het doorgaans wel opgelost.

Bijdrager
    Fester

Gebeurde mij ook de laatste keer toen ik mijn ipod even verkeerd had afgevinkt in voorkeuren.
    Opnieuw aan de computer hangen en weer laten bijwerken.:D

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb dat ook een keer gehad.
    Gewoon de iPod ‘hersteld’ en alles er opnieuw opgezet loste het probleem op.

Bijdrager
    JDVM

Heb ik meerdere keren gehad, weet niet waardoor het komt en wanneer het weggaat, behalve als ik m’n iPod restore en alles d’r opnieuw opzet.

Bijdrager
    n8n

Er is geen blijvende oplossing voor dit probleem, want aangezien iPod’s niet meer met Firewire werken en ik enkel USB 1.1 heb duurde het herstellen van de muziek op mn iPod de vorige keer 16 uur. Kan het aan de versie van iTunes liggen want dan downgrade ik liever, of krijg ik hier dan net als onder windows gezever met Quicktime.

Het is zelfs zo dat als ik de illustratie op volle grote bekijk tijdens het spelen van muziek daar weer een andere cover staan dan naast de nummer-info.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.