6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Assie

verkeerde foto's bij iPhone contacten

Hallo! Ik heb erg mn best gedaan om zo veel mogelijk foto’s aan mn adresboek toe te voegen. Op mn Mac staan ze in “adresboek’ allemaal nog keurig bij de juiste contactkaart maar op mn iPhone zijn ineens (bijna) alle foto’s aan verkeerde kaarten gekoppeld, terwijl het in het begin wel allemaal goed stond. Met gewoon ‘syncen’ blijven de verkeerde foto’s in mn iPhone staan.:cry: HELP!

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Welkom op dit Apple forum. Je hebt je topic geplaatst onder subforum One More Thing, maar dat dient alleen gebruikt te worden als je iets kwijt wilt over deze site, app of podcast van OMT. Ik heb je topic dan ook verplaatst naar een meer voor de hand liggend subforum.[/mod]

Inactief
    Anoniem

Had ik ook eens, ik heb ze toen met de hand aangepast, en nu is alles weer ok. Geen idee hoe dat kwam.

Bijdrager
    GoeieDag

Vreemd.
    Je kunt natuurlijk via iTunes de contacten van je iPhone laten overschrijven door de contacten van je Mac, onder Apparaten/jouw iPhone>Info>Geavanceerd>Vervang gegevens op deze iPhone…

Bijdrager
    Assie

Gelukt! @GoeieDag: Had het ook wel zien staan als ‘geavanceerde optie’ maar was bang dat ik dan andere (belangrijke gegevens) wellicht kwijt zou raken. Gelukkig niet het geval zo te zien. Ik heb wel eerst een ‘gewone’ sync gedaan zodat alle laatst, via mn iPhone, toegevoegde contacten ook in mn iMac adresboek stonden. Dank voor het advies.

Bijdrager
    Hayrettin

Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Verkeerde foto’s in mijn contacten.

Weet niet hoe ik dit weer in zijn oude staat kan terugbrengen.

Kan iemand mij helpen.

Zie hier in deze topic ook bepaalde handelingen staan alleen kan deze niet vinden bij mij in itunes.
    Ik heb itunes 11.0.2.

Groet,

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.