12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    hasseltse huzaar

Waarom steeds opnieuw inloggen op OMT?

ik moet IEDERE KEER opnieuw inloggen hoewel ik automatisch inloggen aangevinkt heb voor de website onemorething
    wat doe ik verkeerd???

Geblokkeerd
    Anoniem

gast waarom die titel?

Bijdrager
    robert1970

Cookies aanzetten.

Bijdrager
    SunKeeper

En natuurlijk je gebruikersnaam en wachtwoord laten onthouden.

Dat staat bijv. in Safari in de Voorkeuren onder Formulieren.

Bijdrager
    1984

In Safari herken ik dat probleem gedeeltelijk, Indien ik op de voorpagina probeer te inloggen krijg ik wat jij beschrijft, klik ik een onderwerp aan, dan hoef ik alleen maar op inloggen te klikken.
    In Firefox geen problemen.

Bijdrager
    Hansi2124

Niet verkeerd topic, maar verkeerd subforum:

Ik heb het voor je aangepast.
    Bij het aanmaken van een topic is het ook van belang dat het in het juiste subforum geplaatst wordt.
    :wink:

Bijdrager
    1984

Hansi2124 pas de titel dan ook gelijk aan, iets van “automatisch inloggen OMT..Hoe?”

Bijdrager
    Hansi2124

Gedaan.:wink:

Moderator
    Strifer

Ik heb dit probleem soms ook. Het ene moment ben ik gewoon dagen ingelogged en gaat alles goed en het volgende moment ben ik eruit geknikkerd. Prima, log ik gewoon opnieuw in. Ho ho! dat gaat zo maar niet. Vaak moet ik zes of zeven keer inloggen voordat ie ‘m pakt en 99 van de 100 keer ben ik na het lezen van de eerste post of het beantwoorden van de eerste post alweer uitgelogged.

Cookies aan, alles onthouden en ook mijn wachtwoord is goed. Beetje jammer. Het gaat nu overigens al een hele tijd goed. yay.

Bijdrager
    Dick de Roos

Het gaat nu al weer een hele tijd steeds fout dus.
    Toen OMT vernieuwd werd, was een argument dat dit een oplosbaar beginprobleem was.
    Inderdaad ging het na de eerste aanloop een hele tijd (meestal) goed, maar nu al weer een paar weken fout; dat wil zeggen: ik moet ongeveer iedere dag inloggen.
    Is er iets veranderd binnen OMT? Of heeft het met Safari te maken?
    Ik weet het niet, maar vervelend is het wel.
    Voor een mogelijk slimme opmerker: ik heb inderdaad altijd al een vinkje gezet bij “Blijf ingelogd”.
    Dat helpt dus ook niet.:sad:

Bijdrager
    KarelWillem

In Google Chrome op de Mac heb ik dit probleem niet.

In Safari op de iPad wél regelmatig.

Bijdrager
    erwin

Probeer lastpass eens lijkt me echt iets voor jou.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.