13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    TomJK

Verjaardagskalender

Weet iemand of er freeware software bestaat voor het bijhouden van een verjaardagskalender?

Alvast bedankt :apple:

Geblokkeerd
    Anoniem

Uhmm, iCal?:)
    Volgens mij kun je daar heel ver gaan met instellingen, en kun je
    een “groep” aanmaken, die je op de gewenste momenten informeert voor een verjaardag.
    Ik dacht dat je die kalender dan ook gewoon kon uitprinten.

Mvg,
    Joram

Bijdrager
    Aardsengel

Nieuwe kalender aanmaken in iCal?

Bijdrager
    moodjoo

iCal Birthday Shifter

Even de verjaardagsgegevens invoeren in Adresboek en dan dmv iCal Birthday Shifter naar iCal exporteren.

Bijdrager
    TomJK

Even maar een toevoeging. Ik wil gewoon heel simpel alleen een overzicht van de verjaardagen in een kalender lay-out. En dat ik bijvoorbeeld een jaar overzicht het en zie dat er in April 2 verjaardagen zijn van… en van….

Klinkt misschien stom maar volgens mij is iCal is daar misschien al te ‘ingewikkeld’ voor. Het mag van mij veel makkelijker en meer overzicht door bijvoorbeeld een jaarweergave.

Bijdrager
    Dateone

Deze is ook leuk “Calender”

http://www.thecalendar.it/home_eng.html

Bijdrager
    wjgmspeedy
    Bijdrager
    TomJK

hmmm misschien is die iCal Birthday Shifter wel iets.
    Helaas werk ik nog met outlook aangezien de vormgeving mij meer aanstaat dan imail (geen strakke lijst maar per dag een kolom, ziet er wat ‘vrolijker’ uit). Hierdoor zou ik het adressenboek moeten overplaatsen en mn email naar imail aangezien dat samen werkt. Overigens vind ik de agenda van outlook helemaal niks:P veel te zakelijk, iets wat ik juist niet wil als ik thuis ben maar goed.

Helaas is het moeilijk te defineren wat ik precies wil enfin, ik ga dr even over nadenken. Bedankt in ieder geval.

Bijdrager
    Dateone

deze kalender is gewoon een flash document die met de dagen meeloopt, en een fraaie plaat er naast zet met vrouwelijk schoon

http://www.thecalendar.it/home_eng.html

Bijdrager
    eRic@MacOSX

in combinatie met een .Mac kun je vanuit iCal simpel een kalender online publishen! Dit is erg leuk!

Deze is zelf door anderen te bezichtigen en heeft een hoge interactiviteit en een zeer duidelijk overzicht! Een ander kan zelfs deze zeer simpel downloaden in zijn eigen iCal.

Bijdrager
    H@roldBeer

of iCalendar. Daarmee is het kalender handig weggewerkt in de menubalk.
    Verder werkt dat programma goed samen met iCal

Bijdrager
    Aardsengel
    Bijdrager
    nev

maar is er geen enkele andere mogelijkheid om een jaar in 1 oogopslag te kunnen bekijken?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.