18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    steene

verjaardagcadeaus

Ik ben op zoek naar een leuk idee voor een verjaardagscadeau voor een meisje van 21 jaar…
    Welke leuke cadeaus krijgen jullie reeds dat ook voor dat meisje past?:D :innocent:

Bijdrager
    SeaTrue

niet dat ik een meisje van 21 ben (geen van beide :innocent: ) maar heb onlangs wel een leuk cadeau gekregen.

Omdat ik constant aan het sparen ben, omdat de dingen die ik graag heb meestal rond de 100€ of meer kosten, geven veel mensen mij geld als cadeau (wat ik ook vraag). Van mijn tante kreeg ik een kaars (piramidevormig) met in de kaart eurostukken. En dus naar gelang je de kaars opgebruikt komen er stukken ‘tevoorschijn’. Waar je dit zou kunnen kopen, géén idee, ik vraag immers niet waar mijn cadeaus vandaan komen

Bijdrager
    karf

@sam
    Hier misschien.

Ik weet niet waar ze van houdt maar misschien kan je eens in de winkel Expo kijken. Daar hebben ze meestal wel iets voor die leeftijd.

Bijdrager
    Jonnotie

Zoals snoep strings en springende dildo’s :x

Bijdrager
    S.A.F

Ik vraag mijn vriendin soms wat ze graag wilt hebben. Of soms verras ik haar zonder het te vragen. Wat het altijd goed doet zijn sieraden natuurlijk. Of een nieuw horloge.

Dat laatste staat ook op mijn verlanglijstje voor 1 november a.s. Ben aan een vervanger van mijn nog uitstekend werkende Festina toe.

Bijdrager
    unox

Opblaaspop

Bijdrager
    S.A.F
    ”unox”

Opblaaspop

Voor een dame van 21 jaar? Dat is net zo vatsig als een opblaaspop voor mannen, maar dan in het kwadraat.

Bijdrager
    Irma

euh…. kleding, schoenen, make-up, tasje, parfum, bioscoopbonnen, sieraad, leuk fotolijstje met jouw foto erin, leuke lamp ofzo, aparte spiegel, kussens, muziek, kookboekje met mooie afbeeldingen erbij, leuk boek, abonnementje op glossy, lingeriesetje?, megadoos bonbons, gaaaaaa zo maar door.

Succes!

Bijdrager
    S.A.F
    ”Irma”

euh…. kleding, schoenen, make-up, tasje, parfum, bioscoopbonnen, sieraad, leuk fotolijstje met jouw foto erin, leuke lamp ofzo, aparte spiegel, kussens, muziek, kookboekje met mooie afbeeldingen erbij, leuk boek, abonnementje op glossy, lingeriesetje?, megadoos bonbons, gaaaaaa zo maar door.

Succes!

Inderdaad. Ook nog leuk voor jou.

Bijdrager
    Irma
    ”S.A.F”
    ”Irma”

Succes!

Inderdaad. Ook nog leuk voor jou.

niet alleen voor mij :wink:

Bijdrager
    S.A.F

Ik bedoelde voor de mannelijke kadogever. :P

Bijdrager
    @iMen

haha, dat rijtje moet ik even onthouden, daar kan ik nog wat mee:)

Bijdrager
    computer space

Ook leuk en makkelijk, geld geven verpakt in een parfummeriebon. Leuk zakje, tutdingen erbij (mini’s van vanalles en nog wat) en ze kan zelf lekker gaan kiezen.

Bijdrager
    klaus
    ”@iMen”

Wacht nog maar een paar jaar daarmee, die zorgen wil je echt nu nog niet;)

Bijdrager
    S.A.F
    ”klaus”
    ”@iMen”

Wacht nog maar een paar jaar daarmee, die zorgen wil je echt nu nog niet;)

Redelijk pervers inderdaad als hij op de verjaardag van zijn vriendin met zijn kado aan komt zetten en zijn eveneens 13-jarige vriendin het uitpakt voor de ogen van de hele familie: “Oh wat leuk, een lingerie-setje.”

:lol:

Bijdrager
    Jonnotie

Oook leuk is om 20,- in 5 centen te geven. Lekker zwaar:P

Bijdrager
    BobOsXTiger

geef haar een macbook pro

Bijdrager
    Ypot

jaah…lekker betaalbaar :?

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.