1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    fokke.dekker

Verify primair email address apple ID.

hoi,

Ik zit met het volgende probleem: Als ik probeer in te loggen op mijn mobile me ( waar ik een icloud account van heb gemaakt). Dan zecht hij tegen mij dat mijn e-mail adres niet geverifieerd is. Dit kan je doen onder apple ID account instellingen. Nu is het probleem dat ik hetzelfde email adres als primair email adres bij twee apple ID’s gebruik. Je kan het email adres maar bij 1 apple ID verifiëren. Nou zou je zeggen dat je dan gewoon het email adres bij account instellingen moet veranderen. Maar dit gaat niet, telkens als ik dit doe en op save druk, zegt hij wel dat hij het heeft opgeslagen. Maar in werkelijkheid gebeurt er helemaal niks. Ik heb geprobeerd contact te zoeken met de mobile me helpdesk via een live chat. Dit leverde niet veel meer op dan een telefoonnummer van apple in Nederland wat ik moest bellen. Ik denk niet dat zij mij kunnen helpen, omdat het een fout is op de website van apple. Maar goed ik zal het toch proberen. Nu is mijn vraag weet een van jullie een andere manier op je primaire email adres van een apple ID te verander. En dan zo dat het niet via de account instellingen van apple gaat?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen,
    (zit tot dat ik dit heb opgelost zonder email, erg vervelend!)\

Fokke

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.