6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Richard van Venrooij

Verificatie mislukt??

Ik krijg sinds een aantal weken constant de melding verificatie van AppleID, maar als ik dan mijn wachtwoord in voer krijg ik verificatie mislukt, we can not process please try again later.
    Wordt er helemaal gek van. Iemand ideeën voor een oplossing?

Bijdrager
    McPim
    Bijdrager
    polansky

<p class=”cite”>Richard van Venrooij op 18 november 2019 om 21:33</p>
    Ik krijg sinds een aantal weken constant de melding verificatie van AppleID, maar als ik dan mijn wachtwoord in voer krijg ik verificatie mislukt, we can not process please try again later. Wordt er helemaal gek van. Iemand ideeën voor een oplossing?

Controleer even de instellingen van je router.
    Ik had afgelopen week hetzelfde. Toen bleek de firewall en de ‘parental control’ optie iets te strak te staan.
    Daarmee was/is hier het probleem opgelost.

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 1 dag geleden door polansky.
    Bijdrager
    McPim

Richard van Venrooij had per ongeluk 8 dubbele posts geplaatst maar het is nu wel erg jammer dat de conversatie en info uit de relevante post helemaal verdwenen is 😳🙄. Daar stond o.a. dat het ook op een ander WiFi netwerk én op 4G geprobeerd was en nog een heleboel andere dingen. Apple had er naar gekeken maar (nog) geen oplossing.

Bijdrager
    Beech

Bij mij lukt de verificatie wel, maar ik moet het wel elke dag doen op iPhone en iPad. Heb ergens gelezen dat dat komt omdat er meerdere app-updates zijn. Maar dat is toch onzin ? Waar komt dit vandaan ?

Aanvulling: zojuist in App Store gekeken, stonden er 22 updates klaar, toen ik klikte op “Werk alle bij” moest ik weer mijn wachtwoord opgeven. Vroeger was dat niet zo (maar ja, toen was alles beter😊).

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken geleden door Beech.
    Bijdrager
    Beech

Ging te snel

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken geleden door Beech.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.