6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Blue helmet

vergeten netwerk terughalen (OPGELOST)

Ik heb mijn Airport Extreme vervangen door een ‘nieuwe’ Airport Time Capsule. Dat is gelukt, maar ik wu de Airport Extreme aan het WiFi netwerk toevoegen zodat ik ook in de tuin zou hebben. Extreme werd wel gezien maar geen verbinding met Internet. Per ongeluk op ‘VERGEET NETWERK’ geklikt en nu krijg de Extreme überhaupt niet meer zichtbaar in de Airpot configuratie app.

Hoe kan ik dit herstellen?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door Blue helmet.
    Bijdrager
    Blue helmet

Aanvullende info :

Ik zie nu  wel via Airport config op mijn iMac de Extreme maar er treedt een fout op.

Bijdrager
    Kwadraatje

<p class=”cite”>Blue helmet op 31 mei 2020 om 11:20</p>
    Ik heb mijn Airport Extreme vervangen door een ‘nieuwe’ Airport Time Capsule. Dat is gelukt, maar ik wu de Airport Extreme aan het WiFi netwerk toevoegen zodat ik ook in de tuin zou hebben. Extreme werd wel gezien maar geen verbinding met Internet. Per ongeluk op ‘VERGEET NETWERK’ geklikt en nu krijg de Extreme überhaupt niet meer zichtbaar in de Airpot configuratie app.

Hoe kan ik dit herstellen?

Heb je die Extreme al gereset naar fabrieksinstellingen?

https://support.apple.com/nl-nl/HT201945

Bijdrager
    Blue helmet

Ja, alle vormen van reset al uitgevoerd maar de Extreme voor nu wel gezien maar is niet benaderbaar waarschijnlijk omdat ik VERGEET NETWERK heb aangeklikt.

Bijdrager
    Blue helmet

Bijdrager
    Blue helmet

OPGELOST: iMac losgekoppeld van Ethernet, alleen WiFi en toen lukt config wel…. draait nu als een zonnetje.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.