4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    DEform

Vereenvoudigde account loopt vast

Hoy allemaal,

Ik heb op mijn nieuwe iMac G5 met 1GB ram 2 accounts, ik, hoofdgebruiker, en mijn zus, met een vereenvoudigde account!

Ze heeft zo een simpele finder, en de enige programma’s die ze kan gebruiken zijn safari, mail, msn messenger en office!

Als ze haar eige aanmeld start ze meestal msn, safari en mail op, en hij is dan al 2 keer volledig vastgelopen (grijs scherm met vervelend tekstje in 3 talen) en nu juist liep alles weer vast, de muis bewoog nog, maar alles stond stil, en ik kon niets meer doen als knoppie 5s inhouden!

Bijdrager
    Hobbes

Minder opstart items nemen
    zie System prefs – Account – Startup items

Bijdrager
    danielpunt

Dat is een kernel panic of zo, met die 3 talen.
    Meestal is dat iets met je hardware heb ik gezelen. Heb jij dat nooit gehad?

Bijdrager
    DEform

Neen, ik heb een paar weken geleden de Apple Hardware Test gedaan, zo van op de cd’s die bij de computer zitten!

Nu juist heb ik haar account gewijzigd, alle beperkingen weg, en nu is het een normale account, ik startte hem op, en hij startte weer op als vereenvoudigde!

Ik heb nog geen problemen gehad met de hardware, hij is ook alleen nog maar vastgelopen in haar account, anders nog nooit!
    En bij opstart items staan er maar 4 dingen.. En ik denk niet dat ik die mag verwijderen!

voor 10.3.9 was het nog te doen, nu loopt hij gewoon constant vast! Ik hoop dat Tiger dit misschien oplost!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.